The Gnomon Workshop - Creating a Female Hairstyle for Production with Maya XGen with Bruno Tornisielo

The Gnomon Workshop - Creating a Female Hairstyle for Production with Maya XGen with Bruno Tornisielo

  • کاربرد : آموزش ایجاد مدل موی زنانه برای پروداکشن با Maya Xgen
  • نوع فایل : فیلم آموزشی
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
  • تولید کننده : The Gnomon Workshop
  • سال تولید : 2018

توضیحات

در این ورک شاپ ، مربی دوره Bruno Tornisielo ،آموزش ایجاد مدل موی زنانه را از ابتدا در Maya XGen و Arnold با شما علاقه مندان به اشتراک می گذارد. نحوه ایجاد مدل موی ساده روی یک کره برای نمایش اصول اساسی و ابزارهای XGen را می آموزید.

Bruno همه ابزارهای ایجاد منحنی و مادیفایر را ، چگونگی ایجاد انبوه ، برش دادن ، شلوغ و معجد کردن مو را پوشش می دهد.سپس ، ورک فلویش را برای ایجاد مدل موهای دم اسبی ، روند ایجاد کامل، تمامی guide ها و لایه ها را برای ایجاد کل دامنه مو را نیز تشریح میکند.

در نهایت Bruno ، مادیفایر را برای هر لایه ، شیدر های ریگ و نورپردازی شده را و نحوه رندرینگ نهایی در آرنولد را نمایش می دهد. این دوره برای کسانی که به دنبال ایجاد مو های واقعی برای کاراکتر های سی جی در مایا هستند و قصد دارند که تکنیک ها و ورک فلویشان را بهبود ببخشند ، بی نظیر است .

عناوین اصلی آموزش ایجاد مدل موی زنانه :

ارائه و پرزنتیشن
معرفی و مقدمه
آراستن ساده مو
ایجاد منحنی برای تمامی لایه ها
مپ ها و مادیفایر ها
تنظیمات نور ها و دوربین
شیدر و رندرینگ در آرنولد

Description

In this workshop, Bruno Tornisielo shares his process for creating a female hairstyle from scratch with Maya XGen and Arnold. He begins by showing how to create simple hair on a sphere to demonstrate XGen's fundamental principles and tools. Bruno then covers all the tools to create curves and modifiers, discussing how to create a clump, cut, noise and curl. Next, he explains his workflow for creating a ponytail hairstyle, illustrating why it’s better to work on layers, while covering the entire process of creating all the guides and layers for the entire hair groom. Finally, Bruno demonstrates the modifiers for each layer, the light-rig, shaders and finally how to achieve the final render in Arnold. For those looking to create realistic hair for cg characters in Maya, this title provides an in-depth look at production techniques and workflow.


Duration: 185 Minutes

Format: HD 1920x1080
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

  • omid jafari
    (09:25)   1397/12/21
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    nice

بارگزاری