Treestar FlowJo 10.5.3 x64

Treestar FlowJo 10.5.3 x64

  • کاربرد : نرم افزار تجزیه و تحلیل فلو سایتومتری
  • نسخه :Version 10.5.3
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : FlowJo, LLC
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نام یک نرم افزار جدید و قدرتمند در حوزه فلو سایتومتری یا یاخته سنجی است که امکان سنجش و بررسی اجزای مختلف سلولی در یک نمونه را فراهم می‌سازد. دستگاه‌های فلو سایتومتری، اجزای متعدد سلولی را تعیین و به طور همزمان آن‌ها را مورد شمارش قرار می‌دهند. از جمله خصوصیاتی که توسط این دستگاه قابل اندازه‌گیری هستند، می‌توان به مواردی همچون پیچیدگی سیتوپلاسمی محتوای دی‌ان‌ای (DNA)، آر‌ان‌ای (RNA) سلول و طیف گسترده‌ای از پروتئین‌‌های داخل سلولی و یا متصل به غشا اشاره کرد.

نرم افزاری که در این مطلب در اختیار شما قرار می‌دهیم، ابزاری است که می‌تواند روند بررسی در این زمینه را تسهیل کند. دستگاه‌های فلو سایتومتری در زمینه‌های مختلفی از علم پزشکی کاربرد دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به تشخیص و طبقه‌بندی سرطان‌های خونی، سنجش فاکتورهای بیولوژیکی، شناسایی آنتی‌ژن‌های موثر در درمان بیماری‌ها و همچنین شناسایی سلول‌های باقی‌مانده بدیم در طول درمان بیماری اشاره کرد.








ویژگی های نرم افزار Treestar FlowJo :

– دارا بودن محیط کاربری ساده و آسان

– دارا بودن تب‌های گروه‌بندی شده برای دسترسی آسان به قسمت‌های مرتبط با هم

– فراهم‌سازی محیطی عالی برای مطالعه و بررسی مشخصه‌های سلولی

– کاربرد گسترده در زمینه مطالعات سلولی در زمینه‌های مختلف علوم پزشکی

Description

FlowJo is the leading analysis platform for single-cell flow cytometry analysis.




With an intuitive interface, specialized analysis platforms, and open-ended plugin architecture, FlowJo® provides a rich analysis environment that is easy to use, versatile and extensible.

The FlowJo® workspace is a powerful statistical environment that is used for immunophenotyping, cell cycle, proliferation, kinetics studies, quantitative population comparison, or plate screening assays to name a few

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری