Lynda - Illustrator CC 2019 Essential Training with Tony Harmer

Lynda - Illustrator CC 2019 Essential Training with Tony Harmer

  • کاربرد : دانلود آموزش نکات ضروری ایلویتریتور سی سی 2019 از لیندا
  • نوع فایل : فیلم آموزشی
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
  • تولید کننده : Lynda
  • سال تولید : 2018

توضیحات

Adobe Illustrator CC می تواند به شما در انجام بسیاری از طراحی های مختلف از ایجاد الگوی مینیمالیستی تا تصویرسازی کامل، کمک کند. به همین دلیل، این دوره مفاهیم و تکنیک هایی که می توان به هر جریان کاری برای چاپ، وب و یا پیدا کردن روش های مختلف در اپلیکیشن های دیگر اعمال کرد، به شما آموزش می دهد. Tony Harmer، مدرس این دوره، در مورد المان های کلیدی نرم افزار ادوبی ایلوستریتور مانند artboards، محیط کاری، لایه ها و اشکال را برای شما توضیح می دهد. Tony در مورد گرافیک های وکتور که شامل مسیر ها، خطوط استروک و سایه ها می شود، به بحث می پردازد و چگونگی ساخت و ویرایش آن ها را با استفاده از ابزار طراحی ایلوستریتور به شما نشان می دهد. او همچنین چگونگی بهینه سازی کارهنری در گروه ها و لایه ها، ترکیب و پاک کردن مسیر، کار با ابزار تایپ و افکت ها را به شما آموزش می دهد. در ادامه این آموزش شما می توانید با نکات ضروری ایلوستریتور سی سی 2019 بیشتر آشنا شوید.

محتویات این دوره آموزشی:
- پیگیری اسناد
- ساخت فضای کاری مستقل در ایلوستریتور
- کار با artboards
- استفاده از لایه ها
- طراحی شیپ ها یا اشکال
- افزودن fills و strockes
- کار با رنگ و تاپ
- طراحی در ایلوستریتور
- و ...

Description

Adobe Illustrator CC can help you accomplish many different design tasks—from creating minimalistic logos to full-blown illustrations. For this reason, this course teaches core concepts and techniques that can be applied to any workflow for print, the web, or assets that will find their way into other applications. Instructor Tony Harmer explains key elements of Adobe Illustrator, such as artboards, workspaces, layers, and shapes. Tony discusses vector graphics—which are composed of paths, strokes, and fills—and shows how to create and edit them using the Illustrator drawing tools. He also covers how to organize artwork into groups and layers, combine and clean up paths, work with type and effects, leverage CC Libraries, print and export your work, and much more.
Topics include:
Navigating documents
Creating your own Illustrator workspace
Working with artboards
Using layers
Drawing shapes
Transforming objects
Adding fills and strokes
Working with color and type
Drawing in Illustrator
Adding content to CC Libraries
Printing and exporting artwork
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری