Lynda - VFX for Architectural Visualization

Lynda - VFX for Architectural Visualization

  • کاربرد : آموزش جلوه های ویژه VFX در شبیه سازی معماری
  • نوع فایل : فیلم آموزشی
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
  • تولید کننده : Lynda
  • سال تولید : 2018

توضیحات

در این دوره به آموزش جلوه های ویژه VFX می پردازیم. هر شبیه سازی معماری برجسته ایی که مشاهده میکنید ، قطعاً با استفاده از مجموعه ابزارهای مختلفی ایجاد شده است. در این دوره آموزشی از شرکت Lynda ، متخصص کامپوزیت و انیمیشن Scott Pagano ، چگونگی استفاده از طیف وسیعی از ابزارهای بی نظیر و تکنیک های VFX برای ساخت تصاویر معماری از ساختمان ها که به نظر می رسد که آنها در تصویر یا ویدیو موشن کامل موجود هستند.

با استفاده از برنامه های مثل مایا ، افترافکت ، همراه با پلاگین های کلیدی مانند SpeedTree ، یه مدل ساختاری را می آورد ، رندر میکند و سپس آن را در یه ویدیو کامپوزیت میکند. در طول این دوره ، ایشان نکاتی را برای ایمپورت و ترکینگ فیلم در افترافکت ، کار با شاخ و برگ سه بعدی ، تصحیح رنگ ساختمان و درختان و … را با شما به اشتراک می گذارد.

عناوین اصلی دوره آموزشی :

ایمپورت و ترکینگ فیلم در افترافکت
ایمپورت دوربین FBX به مایا
ایمپورت فیلم در مایا
تنظیم نورپردازی خورشید و آسمان
کار با شاخ و برگ سه بعدی
رندرینگ سه بعدی
کامپوزیت در افترفکت

Description

Each striking architectural visualization you see was likely created using an assortment of different tools. In this course, compositing and 3D animation expert Scott Pagano shows how to use a range of stellar tools and VFX techniques to make architectural renderings of buildings look as if they've been placed into an existing still image or full-motion video. Using applications like Adobe After Effects and Autodesk Maya—alongside key plugins like SpeedTree— Scott Pagano takes a model of a structure, renders it out, and then composites it into a moving video. Along the way, he shares tips for importing and tracking footage in After Effects, working with 3D foliage, color correcting buildings and trees, and much more.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری