AoaoPhoto Watermark 8.7

AoaoPhoto Watermark 8.7

  • کاربرد : نرم افزار واترمارک عکس ویندوز
  • نسخه :Version 8.7
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : AoaoPhoto Digital Studio
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یک نرم افزار برای قرار دادن آسان واترمارک بر روی تصاویر در ویندوز می باشد. یک راه حل برای محافظت از تصاویر شما در عکس های دیجیتال می باشد. این بهترین روش موثر برای محافظت از حق نسخه برداری عکس از استفاده غیر مجاز می باشد.

اگر شما تصاویر خود را بدون علامت و لوگو روی اینترنت به اشتراک بگذارید هرگز نمیتوانید بفهمید که در ثانیه بعد چه اتفاقی خواهد افتاد ، شاید کسی از تصاویر شما استفاده بد کند و سو استفاده های زیادی انجام دهد و شما نیز نمی توانید کاری انجام دهید ، بنابراین اگر می خواهد از این اتفاقات جلوگیری نمایید بهتر است از علامت گذاری و اترمارک روی عکس های خود استفاده کنید.

شما توسط این نرم افزار حرفه ای و در حالت دسته ای صد ها عکس را علامت گذاری کرده و این ویژگی باعث می شود زمان زیادی را برای افزودن علامت نگذاری و روی مقدار زیادی از عکس ها نیز ذخیره شود. شما به صورت دسته ای علامت گذاری را سریعا انجام دهید و می توانید دسته ای از علامت + را به بیش از ۳۰۰+ عکس در ۱ دقیقه اضافه کنید.

هنگامی که یک علامت واترمارک به تصاویر می افزایید هیچکس نمی تواند آن را از عکس ها حذف نماید. بنابراین یک پوشه جدید ایجاد کرده و عکس تان را در مرحله خروجی ذخیره نموده و از عکس اصلی نیز پشتیبان بگیرید.

Description

Aoao Watermark for Photo provides professional image protection solution for you to share photos - ZERO Image Quality Loss and Faster Speed.


Customizable visible or transparent watermarks(text, image and frame)
Batch watermarking - watermarking 300 photos less than 1 minute
Full control over placement and size of your photo watermark
Awesome watermark library - 150 + free watermark materials
Convert images to popular image formats like JPG, BMP, GIF, TGA, etc.
Add text to a picture
The text can be your name, date, description of picture, copyright notice, no copy, company name, etc.
Create watermark
Create watermark in your photos is a great way to discourage people from copying images that you may have on a website.
Image watermark
Have you ever used image watermark to protect your beautiful images or photos from bad using on internet.
Photo frame
Here we said photo frame not digital device about photo, it's image file. Add the image file on photo to make the photo more beautiful, here are two simples of photo frame.
Watermark images
If you are work about image or photo, if you are photographer, image editor, photo author, if you like upload your photo or artwork on website.
Operating System: Windows 7, 8/8.1, 10

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری