Asoftis 3D Box Creator 1.2

Asoftis 3D Box Creator 1.2

  • کاربرد : نرم افزار ساخت جعبه‌های سه بعدی
  • نسخه :Version 1.2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Asoftis
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نام نرم افزاری جدید و قدرتمند در زمینه طراحی و ساخت جعبه‌های سه بعدی است. با استفاده از این نرم افزار، کاربران می‌توانند جعبه‌های گرافیکی را در نمای سه‌بعدی و با طرح مورد نظر خود ایجاد کرده و از آن‌ها در زمینه‌های مختلف استفاده نمایند. اگر شما هم به کسب و کار دیجیتال اشتغال دارید، احتمالا از رقابت بالا در به فروش رساندن محصولات و جذب مخاطب مطلع هستید. در چنین فضایی، تنها محصولاتی موفقند که قادر باشند نظر مخاطب را جلب نموده و وی را مجاب به مطالعه اطلاعات بیشتر در رابطه با محصول کنند. یکی از مهم‌ترین راهکارها در دست‌یابی به این هدف، استفاده از تصاویر جذاب برای معرفی محصول است.

این برنامه امکانی را مهیا می‌سازد تا بتوانید محصول نرم افزاری خود را در قالب یک بسته‌بندی شکیل و زیبا در معرض دید قرار دهید. با این کار، مخاطب با اولین نگاه جذب محصول شما شده و شانس خرید آن را افزایش می‌دهد. این برنامه با دارا بودن قالب‌هایی متنوع و از پیش حاضر شده، امکانی را مهیا می‌سازد تا بتوانید ضمن انتخاب تصاویر مورد نظر خود، سریعا یک جعبه سه بعدی شکیل و زیبا را ایجاد کرده و از آن در فرمت‌های مختلف خروجی بگیرید.

ویژگی های نرم افزار Asoftis 3D Box Creator :

– امکان طراحی و ساخت سریع جعبه‌ها در نمای سه بعدی

– دارا بودن طرح‌های از پیش آماده شده برای طرح‌های گرافیکی

– امکان وارد کردن لوگو و یا متن و قرار دادن آن‌ها در بخش دلخواه

– امکان سایه دادن به جعبه‌ها تنها با یک کلیک

– رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

Description

Regardless of the type of product you are selling, nowadays perception is everything. Therefore, the packaging you select for it does not only help you send a strong message, but it also plays a crucial role in how successful your product is. 3D Box Creator is a light utility that enables you to come up with appealing 3D images that can serve as packaging boxes for the software solutions you are selling via your e-shop.



Easily and quickly creates 3D boxes
Includes integrated graphic designs
Allows you to quickly insert text and move it to the desired position
Allows you to set a logo or shadowing with a single click
Supported operating system: Windows 7, Windows 8 (8.1), Windows 10

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری