Cycling 74 Max 8.0.2

Cycling 74 Max 8.0.2

  • 4.0 (1 رای)
  • نسخه :Version 8.0.2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Cycling '74
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزار قدرتمند Cycling 74 Max یکی از نرم افزارهای قدرتمند دیگر شرکت Cycling می باشد که مورد توجه بسیاری از کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. در حال حاضر این نرم افزار با یک رابط کاربری جدید و بهینه شده برای افزایش سرعت و همچنین سهولت در استفاده، بهبود عملکرد عمده و مجموعه ای از ابزار های قدرتمند جدید برای تحقق بخشیدن به ایده های کاربران سریع تر از همیشه، ارائه شده است. شما با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود تا پلاگین ها، پخش کننده های رسانه ای و جلوه های سفارشی DIY را وصل کنید، یا چیزی را کاملا از ابتدا ساخته باشید را بتوانید توسط این نرم افزار ویرایش نمایید. مجموعه نسخه Max از یک لیست پخش است و می تواند از فایل هایی تشکیل شده باشد که به معیارهای خاصی (مثلا تمام فایل های صوتی از سال 2011، زمانی که فایل های صوتی با کیفیت بهتری ارائه شدند) و یا یک لیست ساده از چیزهایی که می خواهید سازماندهی کنید، بستگی دارد. یکی از ویژگی های قدرتمند این مجموعه این است که بر خلاف نسخه های قبلی، فایل ها در یک مجموعه می توانند در هر نقطه از رایانه شما ذخیره شوند و شما لازم نیست که مسیرهای جستجو را مدیریت کنید. فقط یک فایل یا پوشه را به مرورگر فایل درگ کنید(بکشید و رها کنید) تا بتوانید از قطعه مورد نظر استفاده نمایید. این نرم افزار همچنین شامل یک قطعه قابل بازیابی از یک Patch است که می توانید برای استفاده مجدد آن صرفه جویی کنید. هنگامی که می خواهید از یک قطعه استفاده کنید، می توانید بر اساس نام آنها را فهرست کنید.

ویزگی های نرم افزار Cycling 74 Max v8.0.2:

امکان ذخیره در فایل های جداگانه دلخواه

رابط کاربری قدرتمند

امکان استفاده از پلاگین ها

ایجاد قطعه های دلخواه و با کیفیت

و …

Description

Cycling 74 has released version 8 of Max and the company is calling it the closest thing to a mind-expanding drug Max has ever had. The visual programming language has taken on a raft of new improvements in the latest iteration, most notably the introduction of the new MC. objects.



MC, we are presuming, stands for multi-channel and Cycling 74 is sure it will transform how you imagine sound design. It makes patches with 100 channels of audio look as simple as those with a single channel.

It seems MC will give you the ability to manipulate multiple audio channels and operations with fewer objects.

Much of the development in version 8 has been focussing on performance. Cycling '74 now claim that Max will launch 20 times faster on Windows than before and load patches up to four times as quick. Performance as a whole is improved, with complex UI operations being significantly more responsive.

Another big update is the ability to control your patches with hardware, without the need to patch. In the new Mappings Mode, you can assign physical controls to your patch in just three steps; simply enter Mappings Mode, select a slider and then move your controller done.

Other improvements include a new Search Sidebar which allows you access to thousands of Max examples and tutorials that ship with Max, along with results from web forums and in-depth articles.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری