Blue Cats MB-7 Mixer 2 v3.20

Blue Cats MB-7 Mixer 2 v3.20

  • 5.0 (1 رای)
  • کاربرد : وی اس تی Blue Cat MB-7 Mixer
  • نسخه :Version 3.20
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Blue Cat Audio
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزار Blue Cat’s MB-7 Mixer یک پلاگین منحصر به فرد است که می تواند سیگنال را به لاین هایی با فرکانس های مختلف تقسیم کند و به شما اجازه می دهد که این لاین های مختلف را پردازش و میکس کنید که این قابلیت به بهتر شدن میکس خیلی کمک می کند ، زیرا شما مستقیما با چند بازه ی فرکانسی سر و کار خواهید داشت. هر باند (هر لاین جدا شده) ، کنترلر هایی را در اختیار شما قرار می دهد که در یک کنسول میکس واقعی یافت می شود.



قابلیت Bypass و Mute و solo به صورت جداگانه برای هر باند ، این امکان را به شما می دهد که روی لاین مورد نظر خود به تنهایی و به راحتی کار کنید. این پلاگین دارای Mono Switch می باشد که به شما این اجازه را می دهد که بعد از تغییرات اعمال شده روی Stereo Image ، کل پروژه را به صورت Mono گوش دهید.



Multiband VST and Audio Unit host


همچنین این پلاگین می تواند به عنوان یک وی اس تی Multiband و یک میزبان Audio عمل کند به طوری که شما می توانید هر باند را به طور مستقل ، با VST یا Audio Unit دلخواه خود پردازش کنید و در هر باند می توان 4 پلاگین را اجرا کرد.



ویژگی های Blue Cat MB-7 Mixer نسخه 2.54
دارای قابلیت Pre یا Post Fader
قابلیت اجرای 4 پلاگین برای هر باند
قابلیت لینک کردن باند ها با یکدیگر
دارای قابلیت Undo و Redo
بدون ایجاد تاخیر
کنترلر های مجزا برای هر باند
قابلیت تغییر وضعیت از استریو به مونو

Description

Blue Cat's MB-7 Mixer is a unique plug-in that splits the signal into several frequency bands and lets you mix and process them as if they were separate tracks.

Each band proposes controls that can be found on a mixing console, and more: bypass, mute or solo each band separately to isolate frequencies you want to work on, adjust the gain, the "stereoness" and the position in the stereo field. When manipulating the stereo image, a master mono switch also lets you check mono compatibility.

You can also apply different audio effects to each band to achieve any kind of spectral manipulation: the plug-in can operate as a multiband plug-ins host. You can process each band independently with your favorite VST, VST3 or Audio Unit plug-ins or choose from any of the 28 built-in effects! Up to four plug-ins can be loaded on each band, pre or post fader. It also include 25 built-in audio effects that can be inserted in each plug-in slot. Latency compensation, presets management, undo/redo integration, and individual plug-in bypass are included for optimal operation.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری