Pluralsight - Game Environment Modeling Fundamentals
- کاربرد : مدلینگ محیط بازی در 3ds Max و Zbrush
- نوع فایل : فیلم آموزشی
- زبان : انگلیسی
- سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
- تولید کننده : Pluralsight
- سال تولید : 2018
توضیحات
مدلسازی محیط یک بخش اساسی از ایجاد سطح بازی می باشد. در دوره ، ” مدلینگ محیط بازی در مکس و زیبراش ” با ایجاد یک black out از یک صحنه سیاه چاله را نشان می دهیم.
در ادامه ، صحنه را به اَسِت های فردی تقسیم می کنیم و در زیبراش، prop های با وضوح بالا اسکالپت می نماییم. در نهایت، آنها را در toolbag مارموست قرار می دهیم و یک رندر نهایی از صحنه را ایجاد می کنیم.
در پایان این دوره آموزشی، نحوه طرح بندی و مدلسازی محیط بازی خودتان را یاد می گیرید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max, ZBrush, Photoshop, Marmoset Toolbag.
عناوین دوره مدلینگ محیط بازی :
ایجاد باکس سفید
ایجاد مش های پایه
اسکالپ و حجاری Prop در زیبراش
رندرینگ در Marmoset
و …
در ادامه ، صحنه را به اَسِت های فردی تقسیم می کنیم و در زیبراش، prop های با وضوح بالا اسکالپت می نماییم. در نهایت، آنها را در toolbag مارموست قرار می دهیم و یک رندر نهایی از صحنه را ایجاد می کنیم.
در پایان این دوره آموزشی، نحوه طرح بندی و مدلسازی محیط بازی خودتان را یاد می گیرید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max, ZBrush, Photoshop, Marmoset Toolbag.
عناوین دوره مدلینگ محیط بازی :
ایجاد باکس سفید
ایجاد مش های پایه
اسکالپ و حجاری Prop در زیبراش
رندرینگ در Marmoset
و …
Description
Environment modeling is an essential part of game level creation. In this course, Game Environment Modeling Fundamentals, you'll start with creating a black out of a dungeon scene. Next, you'll split the scene in to individual assets, and will sculpt high resolution props in ZBrush. Finally, you'll take it in to Marmoset Toolbag and create a final render of the scene. By the end this course, you'll know how to layout and model your own game environment. Required Software: 3ds Max, ZBrush, Photoshop, Marmoset Toolbag.