Udemy - AutoCAD 2019 Essential Training Course

Udemy - AutoCAD 2019 Essential Training Course

  • کاربرد : آموزش مقدماتی اتوکد 2019
  • نوع فایل : فیلم آموزشی
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
  • تولید کننده : Udemy
  • سال تولید : 2018

توضیحات

بدون شک، محصول نرم افزار قدرتمند کمپانی اتودسک (Autodesk)، یعنی نرم افزار محبوب و پرکاربرد اتوکد (Autocad) را باید به عنوان انقلابی در زمینه طراحی انواع سازه‌ها و ترسیم نقشه‌ها و پلن‌های آپارتمانی به شمار آورد. از زمانی که این نرم افزار وارد بازار شد، بسیاری از طراحی‌های سازه‌ای دچار تغییر و تحول شدند و طراحان این رشته تخصصی نیز نسبت به طراحی با این نرم افزار علاقه نشان دادند. بر خلاف گذشته که کلیه ترسیمات به کمک قلم و کاغذ انجام می‌گرفت، نرم افزار اتوکد همه شیوه‌های سنتی را به فراموشی سپرد و باعث شد که تنها یک راهکار استاندارد برای طراحی و نقشه‌کشی ساختمان وجود داشته باشد!

امروزه بسیاری از طراحی‌ها و نقشه‌کشی‌های مربوط به سازه‌های فولادی،‌ آپارتمانی و … توسط نرم افزار اتوکد انجام می‌گیرد. با توجه به اهمیت استفاده از این نرم افزار در طرح‌ها و نقشه‌ها و همچنین موقعیت‌های شغلی بسیار فراوان در این زمینه، دوره آموزشی جدیدی را در این مطلب برای شما بازدیدکنندگان عزیز آماده کرده‌ایم که می‌تواند مهارت شما را در یادگیری نسخه 2019 نرم افزار اتوکد بهبود بخشد تا بتوانید در سریع‌ترین زمانن ممکن وارد بازار کارهای مرتبط با این حرفه شوید.

Description

Requirements
A PC
A copy of AutoCAD installed, not necessarily AutoCAD 2019.
No previous knowledge of AutoCAD is needed
Description
What you will learn ?

Learn how to Draft and Edit 2D drawings, Manage, Annotate, and Plot your files like professionals.

Who should take this course ?

The course is designed for absolute beginners how never used the software before

What software used in the course ?

This course is using the 2019 version of AutoCAD, there is no problem if you have an older version, as the differences between versions are very minor.

What are the contents of the course ?

Throughout the lectures, you will learn about capabilities of the software, and you will find a practice exercise every 2 to 6 lectures, to familiarize your self with the commands.

You will also find 2 practice projects, to put what you have learned into a real life application, The first one is a plan view for a class room, The second one is a residential building.

A step by step tutorial is available for drawing the two projects from scratch, and other practice projects will be added in the future.

Who is the target audience?
Engineers or anyone that needs an excellent 2D drafting tool.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری