Youtube Movie Downloader 3.1.1

Youtube Movie Downloader 3.1.1

  • کاربرد : نرم افزار دانلود از یوتیوب
  • نسخه :Version 3.1.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Reezaa Media Inc
  • سال تولید : 2018

توضیحات

دانلود Youtube Movie Downloader نرم افزار کاربردی در زمینه دانلود فیلم ها از وب سایت یوتیوب می باشد. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که از فیلم، موزیک ویدیو، تریلر فیلم یا هر ویدیویی که در حال پخش از وب سایت یوتیوب می باشد خوشتان آمده باشد و می خواهید آن را دانلود نمایید و در سیستم خود ذخیره نمایید، یا می خواهید آن را دانلود کرده تا در زمانی دیگر به مشاهده آن بپردازید، اما متوجه عدم وجود گزینه ای برای دانلود می شوید. تیم دانلودها امروز نرم افزار Youtube Movie Downloader را آماده کرده است که به کمک آن می توانید تمامی ویدیو های وب سایت یوتیوب را دانلود نمایید. به کمک این نرم افزار علاوه بر وب سایت یوتیوب می توانید ویدیو های آنلاین در حال پخش از وب سایت های دیگر را نیز دانلود نمایید.

نرم افزار Youtube Movie Downloader به شما این امکان را می دهد تا ویدیو ها را در طیف وسیعی از فرمت های تصویری از جمله FLV، WAV، AAC، HD MP4، MP3، AVI و MPG ذخیره نمایید. همچنین این نرم افزار برخی از پارامتر ها را قبل از دانلود به شما می دهد. از جمله این پارامتر ها می توان به اندازه صفحه، میزان ارسال بیت ویدیو، نرخ بیت صوتی، کانال صوتی، نرخ فریم و نرخ صوتی اشاره کرد.

Description

YouTube Movie Downloader is an easy-to-use Windows software to YouTube movies and convert them to MP3, AVI, WMV, MOV, MP4, 3GP formats. You can millions of movies from YouTube and watch them on your iPod, MP3 player or watch them on your PC, iPod, iPhone.


Windows 7, 8/8.1, 10

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری