AniceSoft EPUB Converter 14.0.1

AniceSoft EPUB Converter 14.0.1

  • کاربرد : نرم افزار تبدیل EPUB به دیگر فرمت ها
  • نسخه :Version 14.0.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : eBook Converter
  • سال تولید : 2018

توضیحات

AniceSoft EPUB Converter یک نرم افزار کاربردی است که به وسیله آن امکان تبدیل فرمت EPUB به دیگر فرمت ها وجود دارد.ای‌پاب (epub) کوتاه شده عبارت electronic publication و یک استاندارد باز برای کتاب الکترونیکی است که توسط انجمن بین‌المللی انتشارات دیجیتال بوجود آمده است. پسوند این نوع فایل‌ها epub. است. epub برای ساخت کتاب های الکترونیکی ، روزنامه ها و مجلات به کار میرود . تفاوت اصلی بین فرمت ePub و یک فایل معمولی با فرمت Doc در این است که با کتاب های الکترونیکی با فرمت epub قابلیت بهینه سازی بیشتری با گوشی های هوشمند ، تبلت ها و کتاب خوان های الکترونیکی نظیر Kindle و Nook دارند .

به وسیله نرم افزار EPUB Converter علاوه بر امکان خواندن فایل های Kindle و Nook و … ، میتوانید یک فرمت از فایل ها را به سادگی به فرمت های دیگر تبدیل کنید. در زیر فرمت هایی که به وسیله این نرم افزار میتوانید به یکدیگر تبدیل کنید را میتوانید مشاهده کنید. در حال حاضر EPUB Converter را میتوانید در سه نسخه ویندوز ، Portable و مک دانلود نمایید.



ویژگی های نرم افزار EPUB Converter :

– تبدیل فایل EPUB به PDF

– تبدیل فایل PDF به EPUB

– تبدیل فایل MOBI به EPUB

– تبدیل فایل EPUB به MOBI

– تبدیل فایل PDF به MOBI

– تبدیل فایل MOBI به PDF

– تبدیل فایل PDF به Kindle

– تبدیل فایل Kindle به PDF

– تبدیل فایل PDF به AZW

– تبدیل فایل AZW به PDF

– تبدیل فایل PDF به AZW

– تبدیل فایل EPUB به DOC

– تبدیل فایل EPUB به TXT

Description

EPUB Converter is a tool that offers an easy, efficient and quick way to help you convert EPUB files to other formats, and vice versa. EPUB converter makes it possible to read your Adobe or Kindle books on other devices like Android, iPhone, Sony reader.

It supports a variety of ebook format conversion: as EPUB to PDF, MOBI to EPUB, Kindle to PDF, TXT to EPUB, etc. In the converting process, this software will remain the text, list, images, hyperlinks and CSS layout of your books.

Also, it supports batch conversion mode which enables users convert up to 100 files simultaneously in order to satisfy the time-saving requirement mostly.

It includes (All-In-One):
EPUB to PDF Converter
PDF to EPUB Converter
EPUB to MOBI Converter
MOBI to EPUB Converter
MOBI to PDF Converter
PDF to MOBI Converter
Kindle to PDF Converter
PDF to Kindle Converter
AZW to PDF Converter
PDF to AZW Converter
EPUB to DOC Converter
EPUB to TXT Converter

Operating System: Windows 7, 8/8.1, 10

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری