Pluralsight - Creature Rigging for Games

Pluralsight - Creature Rigging for Games

  • 5.0 (1 رای)
  • کاربرد : آموزش ریگینگ موجود برای بازی در Maya
  • نوع فایل : فیلم آموزشی
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
  • تولید کننده : Pluralsight
  • سال تولید : 2019

توضیحات

در طول این آموزش ریگینگ موجود از شرکت Pluralsight ، با ریگ یه موجودی که برخی از چالش های منحصر به فردی دارد که اغلب در ریگ معمولی پیدا نمی‌شود، کار را شروع خواهیم کرد. برخی از تکنیک های ریگ بندی پشیرفته را پوشش می دهیم که بتوانید دانش خود را به سطح بالاتری از ریگینگ برسانید .

آیا خواستار درک و شناخت پیشرفته ریگ بندی را هستید تا قادر باشید که هر نوع پروژه ریگ را انجام دهید؟ در ابتدا در مورد محدودیت های منحصر به فر در هنگام ساخت ریگ برای بازی صحبت خواهیم کرد. سپس ، نحوه ریگ کردن هر جنبه کاراکتر را با استفاده از تکنیکی های پشیرفته ایی آموزش می دهیم.

نحوه شبیه سازی لباس در مایا و اکسپورت آن به انجین بازی که میتونید استفاده کنید را می آموزید. در نهایت پس از بررسی و نهایی سازی ریگ ، آن را در نرم افزار یونیتی تست می کنیم. پس از پایان دوره آموزشی ، دانش مورد نیاز را برای ایجاد ریگ های تمیز و حرفه ایی که قابل استفاده در انجین های بازی باشد را خواهید آموخت.

عناوین اصلی آموزش ریگینگ موجود برای بازی :

ایجاد ستون فقرات
ریگ پاها
ریگ بازو ها
ریگ دست ها
ریگ بال ها
تست موجود خلق شده در انجین بازی

Description

Learn how to stunning create game art and game-ready assets from authors with real-world experience and knowledge. Pluralsight’s game art tutorials walk you through the entire process of game art design on all of the popular software platforms including Blender, Maya, Softimage and more! Learn from the ground up or watch advanced training used by studios, schools and artists all over the world.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری