Udemy - Game Asset Creation With Houdini - Season 1 - 3D Modelling in Houdini

Udemy - Game Asset Creation With Houdini - Season 1 - 3D Modelling in Houdini

  • کاربرد : آموزش ایجاد دارایی برای Houdini : مدلینگ سه بعدی
  • نوع فایل : فیلم آموزشی
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
  • تولید کننده : Udemy
  • سال تولید : 2019

توضیحات

در این دوره مدلینگ در هودینی از شرکت Udemy ، با نحوه ایجاد دارایی آماده بازی با استفاده از ورک فلوی رویه ایی هودینی و مدلینگ سه بعدی آشنا خواهید شد. ورک فلوی دارایی دیجیتال قدرتمند را یاد بگیرید تا به سرعت فرآیند مدل‌سازی خود را افزایش داده و تغییرات بی‌نهایت را به طور مداوم ایجاد کنید.

همچنین موضوعات یووی مپینگ ، بیک تکسچر و ایمپورت به انیجین بازی یونیتی پوشش داده می شود. این آموزش راهنمای گام به گام برای کاربران تازه و مبتدی هودینی و طراحان با تجربه ایی به دنبال آزمایش ابزارهای رویه ایی قدرتمند هودینی هستند ، مناسب است.

Description

Description
Create a game ready asset from start to finish in Houdini. Learn Houdini's powerful Digital Asset workflow to dramatically speed up your modelling process and create infinite variation quickly and consistently. Also covers UV mapping, texture baking and importing into the Unity Game Engine. This step by step guide is great for newcomers to Houdini or experienced 3D designers looking to experiment with Houdini's powerful procedural tools.

Who this course is for:
Beginner Houdini users, users migrating from other 3D content creation packages, Game Developers
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

  • علی
    (07:46)   1398/11/25
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    لینک ها خرابند

بارگزاری