Lynda - Rendering Engines for Product and Industrial Visualization

Lynda - Rendering Engines for Product and Industrial Visualization

  • کاربرد : دوره انجین های رندرینگ برای تجسم محصول و صنعتی
  • نوع فایل : فیلم آموزشی
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
  • تولید کننده : Lynda
  • سال تولید : 2019

توضیحات

بهترین موتور رندرینگ را برای شغل های تجسم صنعتی و محصول را انتخاب کنید. این آموزش رندرینگ روی معرفی و مقایسه محبوبترین موتورهای رندر Unreal, Unity, V-Ray, Arnold, and Redshift و رندرهای سریع همچون KeyShot و Marmoset Toolbag تمرکز دارد.

مربی دوره Zaheer Mukhtar ، تفاوت بین رندرهای آفلاین و ریل تایم را و مزایای استفاده از هر انجین رندر را شرح می دهد. چگونگی استفاده از ابزارهای منحصر به فرد برنامه کاربردی و ورک فلو رو برای نورپردازی ، تکسچرینگ با متریالها ، انیمیت دوربین و افکتهای پست پروداکشن را کشف می کند.

به علاوه، به این سئوال پاسخ می دهد که چرا باید از KeyShot و marmoset Toolbag برای رندرهای تمیز سریع ، مانند previewing پروژه خود و یا ارائه یک مدل ۳ بعدی low-poly به مشتری استفاده کنید.

عناوین اصلی آموزش رندرینگ :

اکسپورتینپ و ایمپورت در آنریل انجین
افزودن نورها و افکتهای پست پراسسینگ در آنریل
ایجاد متریال های مه و PBR
اکسپورت و ایمپورت در یونیتی
نورپردازی ، دوربین ها و پست پراسسینگ در یونیتی
نورپردازی و متریال در Vray
کار با آرنولد رندر
نورپردازی و متریال در Redshift
رندرینگ سریع با KeyShot و Marmoset Toolbag

Description

Choose the best rendering engine for your product and industrial visualization jobs. This course is focused on introducing and comparing the most popular rendering engines—Unreal, Unity, V-Ray, Arnold, and Redshift—and quick renderers such as KeyShot and Marmoset Toolbag. Instructor Zaheer Mukhtar explains the difference between real-time and offline renderers, and the advantages and ideal uses of each rendering engine. Discover how to leverage each application's unique tools and workflow for lighting, texturing with materials, camera animation, and post-processing effects. Plus, learn why you might use KeyShot and Marmoset Toolbag for quick clean renders, such as previewing your project or presenting a low-poly 3D model to a client.
Topics include:
Exporting and importing in Unreal Engine
Adding lights and post-processing effects in Unreal
Creating fog and PBR materials
Exporting and importing in Unity 3D
Lightings, cameras, and post-processing in Unity
Lighting and materials in V-Ray
Working with the Arnold renderer
Lighting and materials in Redshift
Quick rendering with KeyShot and Marmoset Toolbag
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری