RGGEDU - Composite Workflow Studio Lighting For Backplates with Renee Robyn

RGGEDU - Composite Workflow Studio Lighting For Backplates with Renee Robyn

  • کاربرد : آموزش ترکیب عکس های استودیو با محیط های مختلف در Photoshop
  • نوع فایل : فیلم آموزشی
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
  • تولید کننده : RGGEDU
  • سال تولید : 2019

توضیحات

در این آموزش ترکیب عکس Renee Robyn با همکاری شرکت RGG EDU آموزش پیشرفته ترکیب و کامپوزیت عکس ها را در محیط photoshop را به ما آموزش می دهند. عکاس ها معمولا برای جدا کردن عکسی که در پس زمینه مشکی گرفته اند و ترکیب کردن آن با پس زمینه متفاوت با مشکل روبرو می شوند.

Renee robyn به ما نحوه مطالعه، فهم و بازسازی عکس ها را تدریس می کند. بصورتی که براحتی سوژه را در استودیو عکس گرفته با استفاده از جادویی که این مدرس در محیط photoshop ایجاد می کند در هر پس زمینه ای ترکیب کنیم.

عناوین اصلی آموزش ترکیب عکس :

مقدمه
منبع نور عکس
مسیر نور عکس
میزان نور عکس
دمای لامپ
مشخصات دوربین و لنز
اضافه کردن سوژه
تمرین پشت زمینه سیاه عکس

Description

Photographers often struggle to blend subjects into backplates shot at separate times with different variables. Renee Robyn teaches how to read, understand, and recreate lighting in backplate images, so you can properly capture a subject in the studio. Renee then demonstrates her post-production magic to blend studio and location captures into a seamless and impactful story-driven image.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری