BlueStacks v4.50.0.1043 x86

BlueStacks v4.50.0.1043 x86

  • کاربرد : شبیه ساز اندروید در ویندوز
  • نسخه :Version 4.50.0.1043
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 Bit
  • تولید کننده : Bluestack Systems, Inc.
  • سال تولید : 2019

توضیحات

BlueStacks نرم افزاری حرفه ای که به شما این امکان را می دهد تا برنامه ها و بازی های اندروید خود را بصورت تمام صفحه در کامپیوتر ها و تبلت ها اجرا کنید. همچنین می توانید بصورت فوری و بدون نیاز به راه اندازی مجدد، بین اندروید و ویندوز سوئیچ کنید. همچنین می توانید آیکون های برنامه های اندروید را بر روی دسکتاپ رایانه خود قرار دهید. توسط برنامه BlueStacks میتوانید نرم افزارهای اندروید را بدون داشتن گوشی یا تبلت اندروید، دقیقا به همان صورت در کامپیوتر خود امتحان و استفاده کنید.در اختیار داشتن Bluestacks می تواند آنچه پیش از این روی گوشی خود یا دوستان می دیدید از این پس بر روی کامپیوتر و پیش رویتان است، که این بدان معنی است که می توانید از برنامه ای که روی دسکتاپ در حال نمایش است درست مثل زمانی که روی تلفن همراه خود با آن کار می کردید تعامل داشته و از امکاناتش بهره بگیرید. علاوه بر این، قابلیت همگام سازی برنامه BlueStacks به شما این اجازه را می دهد تا از برنامه ها و اطلاعات ذخیره شده درون آن روی گوشی بتوانید روی رایانه خود پشتیبان بگیرید.
قابلیت های نرم افزار BlueStacks
اجرای بازی ها و برنامه های اندروید در ویندوز و تبلت ها
دارای تمامی ویژگی های اندروید
پشتیبانی از بسیاری برنامه های اندروید
دارای گرافیک بالا و HD
برنده جایزه در CES
قابلیت همگام سازی برنامه
امکان پشتیبان گیری از برنامه ها و اطلاعات ذخیره شده درون آن روی گوشی بر روی کامپیوتر
دارای گدجت برای ویندوز
امکان اتصال به اینترنت
و …

Description

The Fastest Mobile Gaming Platform on Earth
Take your gameplay to the next level with BlueStacks. As pioneers of mobile gaming on PC, BlueStacks continuously delivers the fastest gaming experience with the widest range of experience-enhancing options. Our direct partnerships with over 100 of the biggest mobile game developers as well as investments from Intel, AMD, Qualcomm, Samsung, and other technology leaders defines BlueStacks as the flagship Android gaming platform for PC.

Play games on Android 7.1.2 (Nougat)
Hyper-G Graphics for uncompromising graphics
AI-driven resource management for low-latency gaming

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری