Gilisoft Audio Editor 2.1.0

Gilisoft Audio Editor 2.1.0

  • کاربرد : نرم افزار ویرایشگر حرفه ای صوتی
  • نسخه :Version 2.1.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : GiliSoft International LLC
  • سال تولید : 2019

توضیحات

نرم افزار GiliSoft یک ویرایشگر صوتی حرفه ای برای ویندوز است و اجازه می دهد تا با کمک آن ضبط و ویرایش موسیقی و صدا را انجام دهید. در حین ویرایش فایل های صوتی، می توان عملیاتی همچون برش، کپی و چسباندن روی قطعات ضبط شده انجام داد و افکت هایی هم چون مانند اکو و تقویت صدا نیز به آن اضافه کرد. نرم افزار GiliSoft به عنوان یک ویرایشگر فرمت هایی هم چون wav و mp3 است و می تواند تمامی این فرمت ها را نیز برش داده، ترکیب و از هم جدا کند همچنین از فرمت های دیگر ویدئویی و صوتی نیز پشتیبانی می کند. از دیگر ویژگی های آن می توان به اعمال جلوه و فیلترهای مختلف، ضبط صدا از ورودی های مختلف و ذخیره فایل خروجی به تمام فرمت های کلیدی و مهم صوتی اشاره کرد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Gilisoft Audio Editor:
- ویرایش فایل های صوتی
- اجرای جلوه ها و افکت روی فایل های صوتی
- ضبط صدا از طریق میکروفون و یا کامپیوتر
- امکان ساخت زنگ گوشی برای گوشی های آیفون
- امکان استخراج فایل صوتی یک ویدئو
- امکان کپی و چسباندن و برش قطعات موسیقی به یک دیگر
- و ...

Description

GiliSoft Audio Editor is an audio editing software is a full-featured professional audio and music editor for Windows. It lets you record and edit music, voice and other audio recordings. When editing audio files, you can cut, copy and paste parts of recordings, and then add effects like echo, amplification. GiliSoft Audio Editor works as a wav or mp3 editor, but it also supports a number of other audio or video file formats. Cut, join, trim, mix, delete parts, split audio files. Apply various effects and filters. Record audio from various inputs. Save files to all key audio formats. It lets you make and edit music, voice and other audio recordings. When editing audio files you can cut, copy and paste parts of recordings and, if required, add effects like echo, amplification.

Here are some of the key feature of "Gilisoft Audio Editor":
- Edit Audio
- Apply Audio Effects
- Record Audio from Micphone/Computer
- Export Audio from Video
- Extract and edit audio from your video files.
- Create Ringtone for iPhone

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری