GiliSoft Exe Lock 5.3.0

GiliSoft Exe Lock 5.3.0

  • کاربرد : نرم افزار رمزگذاری بر روی فایل های اجرایی
  • نسخه :Version 5.3.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : GiliSoft International LLC
  • سال تولید : 2019

توضیحات

چنانچه شما نیز از جمله کاربرانی هستید که دوست ندارید افرادی که به سیستم شما وارد می شوند از برخی نرم افزارهای نصب شده بر روی سیستم، استفاده کنند، می توانید با استفاده از نرم افزار فوق العاده GiliSoft Exe Lock این محرومیت را ایجاد کنید. به این ترتیب که پس از نصب این نرم افزار می توانید به هنگام نصب سایر برنامه ها یک رمز عبور تعریف کنید که این رمز در واقع جهت اجرای خود برنامه استفاده می شود. شما برای اجرای این فایل ها فقط کافی است که به برنامه GiliSoft Exe Lock وارد شوید و از داخل این برنامه فایل EXE خود را اجرا کنید. به این ترتیب می توانید به راحتی فایل های اجرایی (EXE) را از دسترسی های ناخواسته محفوظ بدارید. رابط کاربری این نرم افزار از درگ و دراپ فایل های EXE نیز پشتیبانی می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار GiliSoft Exe Lock:
- پشتیبانی از قفل گذاری تمامی برنامه های 32 و یا 64 بیتی
- پشتیبانی از آرگومنت های خط فرمان
- رمز عبور حفاظت شده
- استفاده اسان
- پشتیبانی از درگ و دراپ فایل های اجرایی به درون نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
و ...

Description

GiliSoft Exe Lock can lock any executable programs on your local computer, a person can not run the locked programs without a password. With GiliSoft Exe Lock you can easily protect your EXE files from unwanted access.

This application allows you to add EXE files by simply using drag and drop then the executables will be automatically password protected.

Here are some key features of "GiliSoft Exe Lock":
- Support locking 32 or 64 bits Program:
- GiliSoft Exe Lock supports any executable programs on your local computer.
- Support command line arguments:
- You can run GiliSoft Exe Lock with commamd line arguments to lock or unlock programs
- Password Protected:
- GiliSoft Exe Lock is a password-locked software,that is to say, there's no other way to run or unstall it if you have not the password.
- Easy to use:
- In order to lock a program,you can drag an executable file, or shortcut from Desktop, Start Menu or folder to the main window of GiliSoft Exe Lock.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری