abylon CRYPTDRIVE 17.60.09.1

abylon CRYPTDRIVE 17.60.09.1

  • کاربرد : حفاظت از اطلاعات
  • نسخه :Version 17.60.09.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : abylonsoft
  • سال تولید : 2019

توضیحات

نام نرم افزاری است که به شما این قابلیت را می دهد که از دسترسی های غیرمجاز به داده های خود در کامپیوتر جلوگیری کنید. درایوهای رمزگذاری شده شما با استفاده از پسوردهایی قدرتمند امن شده و شما می توانید این فرآیند حفاظتی را بر روی انواع درایوها و دیسک های خود اعمال کنید. زمانی که شما پسورد مجاز برای استفاده از درایوهای حفاظت شده را وارد کنید ، امکان دسترسی به محتویات مربوطه را در ویندوز اکسپلورر خواهید داشت. در صورتی که لپ تاپ خود را گم کنید ، دیگر هیچ نگرانی از بابت دسترسی های غیر مجاز به اطلاعات شخصی تان وجود نخواهد داشت.

همواره آن دسته از داده هایی که در کامپیوتر رمزگذاری نشده اند ، در معرض استفاده های غیرمجاز می باشند. اما نرم افزار abylon CRYPTDRIVE ، یک روش ساده و بسیار فوق العاده را جهت حفاظت از تصاویر ، ویدیوها ، موزیک ها ، اسناد و سایر فایل های شما در نظر گرفته است که به کمک آن ، دیگر هیچ نگرانی بابت دسترسی های غیرمجاز به فایل های شخصی باقی نخواهد ماند. این نرم افزار با بهره گیری از استاندارد های بین المللی رمزگذاری AES و Blowfish ، قادر است پسوردهایی امن و مطمئن را برای حفاظت اطلاعات شما تعیین کند.

ویژگی های نرم افزار abylon CRYPTDRIVE :

– پشتیبانی از الگوریتم های رمزگذاری 448Bit Blowfish یا 256Bit AES

– قابلیت ترکیب الگوریتم های رمزگذاری AES و Blowfish جهت تأمین امنیت بسیار بالاتر

– دارای ادغام سازی بسیار عالی و عملکرد مناسب در ویندوز اکسپلورر

– قابلیت رمز گذاری بر روی انواع درایوهای سیستم

– امکان تعریف پسورد برای مموری کارت ، فلش درایو و..

Description

The encrypted drives can be open with passwords, chip cards, USB sticks (flashdrives), CD or (PKCS) certificate. Once open you access them like a normal drive in File Explorer.

During every file operation the encryption works transparently in the background. If you lose your notebook, the closed drives are invisible and secure like a safe.

Network compatible, container-based encrypted dives
Encryption with 448 Bit Blowfish or 256 Bit AES Algorithm
Access with password, chip card, USB stick, CD or certificate
Automatic encryption for programs and files
Only open drives are visible in File Explorer

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری