اژدها سواران برک 8 / Dragons Riders of Berk 8

اژدها سواران برک 8 Dragons Riders of Berk 8

  • نوع فایل : فیلم
  • زبان : انگلیسی
  • کیفیت : 1280 x 720 / 23 fps
  • زمان : 22:36

توضیحات

فصل اول انیمیشن Dragons Riders of Berk 2012 اژدها سواران برک محصول سال 2012 کمپانی DreamWorks Animation می باشد که توسط جان سانفورد کارگردانی شده است . انیمیشن سریالی Dragons Riders of Berk 2012 در واقع از روی نسخه اصلی آن یعنی انیمیشن How To Train Youre Dragon ساخته شده که پس از انتشار آن و فروش خوب این انیمیشن در گیشه ها و نقد مثبت منتقدان سازندگان این انیمیشن تصمیم گرفتند که نسخه سریالی آن را هم بسازند که تصمیم ساختن سه فصل از آن گرفته شده . داستان این سری از این قرار است که شخصیت اصلی داستان یعنی پسری که عضو قبیله Vikings می باشد سعی دارد که توازنی بین اژدها و مردمان قبیله اش برقرار نماید تا آن ها بتوانند در کنار هم یک زندگی بدون خطر را داشته باشند و این وظیفه اوست تا بتواند مردمان جزیره را قانع کند تا بگزارند این موجودات به راحتی و در آرامش میان آنها زندگی کنند اما اتفاقاتی باعث میشود تا رسیدن به این آرزو کمی مشکل شود و …
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری