اژدها سواران برک 35 / Dragons Riders of Berk 35

اژدها سواران برک 35 Dragons Riders of Berk 35

  • نوع فایل : فیلم
  • زبان : انگلیسی
  • کیفیت : 1912 x 1072 / 23 fps
  • زمان : 22:37

توضیحات

Dragons Defenders of Berk یا انیمیشن مربی اژدها کارتنی سریالی می باشد که در سال 2013 توسط شبکه Cartoon Network تولید شده است . این سریال زیبا محصول کمپانی دریم ورکز است . ایده اصلی این کارتن بر اساس انیمیشن محبوب How to Train Your Dragon می باشد . انیمیشنی که در زمان پخشش توانست بینندگان زیادی را به سمت سینماهای آمریکا بکشاند و در گیشه فروش خوبی داشته باشد و نظر بسیاری از منتقدان را چه از نظر داستان و چه از نظر صداگذاری به سمت خود جلب کند و توانست نمرات خوبی را از آن خود کند . داستان این انیمیشن در مورد قبیله وایکینگها میباشد و تلاش آنها برای آموختن اژدها سواری به فرزندانشان است که تلاش هیکاپ برای نشان دادن این که اژدها در واقع موجود مهربانی است، داستان ها و لحظات جالبی را به وجود آورده که لبخند را بر روی لبان بیننده می آورد . پس اگر یکی از طرفداران انیمیشن اصلی How To Train Your Dragon هستید پیشنهاد میکنیم که این مجموعه زیبا رو از دست ندهید و به همراه هیکاپ به دیدن داستان های این مجموعه بنشینید .
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری