Altium Designer beta 19.0.14

Altium Designer beta 19.0.14

  • کاربرد : نرم افزار پیاده سازی شماتیک، طراحی و آنالیز مدارهای آنالوگ
  • نسخه :Version 19.0.14
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Altium LLC
  • سال تولید : 2019

توضیحات

نرم افزار Altium Designer نرم افزار قدرتمندی است که برای پیاده سازی شماتیک، طراحی PCB و آنالیز مدارهای آنالوگ و برخی مدار های دیجیتالی طراحی شده است. یکی از مزایای این نرم افزار دسته بندی مناسب کتابخانه ها به نحوی است که با صرف زمان کوتاهی قطعه مورد نظر را خواهید یافت.
آنالیز مدارهای آنالوگ در پروتل، توسط تحلیل گر پی اسپایس انجام می شود. محیط طراحی PCB در پروتل، به دلیل داشتن کتابخانه هایی کامل و بدون نقص معروف است و این امر سبب رفاه بیشتر کاربر در حین طراحی انواع PCB با این نرم افزار، خواهد شد. در این نسخه امکان شبیه سازی و کد نویسی برخی از FPGA ها نیز فراهم شده است که زمان طراحی و پیاده سازی را حداقل می کند. نسخه جدید این نرم افزار حرفه ای دارای تحولات و پیشرفت های زیادی بوده که کار شما را برای طراحی نسل های بعدی مدارات الکترونیک بسیار ساده کرده است.

نرم افزار Altium Designer توانسته است که طراحی شما را از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری به صورت یک پارچه در آورده و شما بتوانید مراحل طراحی خود را به سادگی انجام دهید. امکانات ویژه ای به این نسخه از نرم افزار افزوده شده که شامل افزایش لایه های طراحی مکانیکی ،‌کلاسهای جدید و پیشرفت های باورنکردنی در هوش مصنوعی این نرم افزار می باشد . هوش مصنوعی در این نسخه به قدری تقویت گشته که شما بدون هیچ مشکلی می توانید طرح های خود را به سرعت طراحی و اشکال زدایی کرده و آنها را هر چه نزدیکتر به استانداردهای جهانی کرده و از دیگر مهندسین و متخصصین این زمینه کاری پیشی بگیرید.
این نرم افزار بی شک یکی از بهترین برنامه ها در زمینه طراحی و شبیه سازی مدارات الکتریکی و الکترونیکی می باشد. که به دلیل حجم بالایی که دارد تعداد بسیار زیادی از قطعات با مدل ها و آرم های مختلف را شامل خواهد می شود. شما با آن می توانید انواع مدارات مختلف حتی مداراتی که با قطعاتی نظیر FPGA و CPLD و ... است را طراحی و شبیه سازی کنید و برای آن ها در محیط خود نرم افزار با زبان های مختلف مانند Bascom ، Verilog ، VHDL و C برنامه بنویسید و آن ها را کامپایل نمایید. کار کردن با این نرم افزار به دلیل پیچیدگی تا حدودی مشکل است.
همچنین قادر خواهید بود برای مدارات طراحی شده فیبر مدار چاپی آماده کنید و از آن ها برای ساخت مدارات استفاده نمایید. اطمینان داشته باشید که تا به امروز هیچ نرم افزار شبیه سازی به اندازه آن پیشرفته نشده است زیرا که در دیتابیس آن نیز انواع پروگرامر های IC ها نیز وجود دارد و می توانید از آن ها استفاده نمایید و IC های خود را با این نرم افزار پروگرام کنید.

Description

Altium has released an updated an exclusive preview of Altium Designer 19.0.14 beta. This release continues its focus on delivering solutions that help designers increase their productivity, with modern tools that are easy to learn, easy to use, and easy to implement.







The rapidly expanding global PCB market has spurred remarkable advancements in the world of electronic design, with new products that are more sophisticated, more compact, and more complex than ever before. Altium continues their focus on developing cutting-edge design tools that meet the needs of today's engineer, and is excited to announce the release of Altium Designer 19 beta - the most powerful, modern, easy-to-use release to date. By leveraging feedback from the user community and with significant efforts in research and development, Altium Designer 19 beta delivers key updates and performance enhancements, along with new and improved features that significantly increase design productivity.
Version 19.0.14 - Build: 431 Date: 5 March 2019

31334 Fixed access violation when using the Components Panel after saving a schematic library if it was already installed.






About Altium Designer. Altium Designer provides electronic designers and engineers with a single, unified application that incorporates all the technologies and capabilities necessary for complete electronic product development. Altium Designer integrates board- and FPGA-level system design, embedded software development, and PCB layout, editing, and manufacturing within a single design environment.
About Altium Ltd. Altium LLC. is a multinational software corporation headquartered in San Diego, California, that focuses on electronics design systems for 3D PCB design and embedded system development. Altium products are found everywhere from world leading electronic design teams to the grassroots electronic design community. Founded in 1985, Altium has offices worldwide, with US locations in San Diego, Boston and New York City, European locations in Karlsruhe, Amersfoort, Kiev, Munich, Markelo and Zug, and Asia Pacific locations in Shanghai, Tokyo and Sydney.
Product: Altium Designer
Version: 19.0.14 Build 431 beta
Supported Architectures: x64

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری