Bitsum Process Lasso Pro 9.1.0.6 x64

Bitsum Process Lasso Pro 9.1.0.6 x64

  • کاربرد : نرم افزار بهینه سازی زمان پاسخگویی سیستم
  • نسخه :Version 9.1.0.6
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : Bitsum Technologies
  • سال تولید : 2019

توضیحات

Process Lasso Pro تکنولوژی جدیدی برای بهبود زمان پاسخگویی و پایداری PC است. طراحی ویندوز به گونه ای است که اجازه می دهد برنامه ها بدون محدودیت، CPU را در اختیار بگیرند و این منجر به freezes و hangs شدن سیستم خواهد شد. تکنولوژی ProBalance مربوط به Process Lasso به صورت هوشمندانه ای اولویت برنامه هایی را که به اصطلاح بد رفتار هستند (badly behaved programs) را به گونه ای تنظیم می کند تا این برنامه ها برای استفاده شما از کامپیوتر تداخلی ایجاد نکنند!
علاوه بر این Process Lasso Pro قابلیت هایی از قبیل اولویت های فرآیندهای پیش فرض و پیوندهای درونی، پایان دادن به فرآیندهای مجاز، به عنوان مثال محدودیت های تعداد مشاهدات گراف پاسخگویی سیستم (system responsiveness graph)، لاگین فرآیندها (logging of processes) و ... را به شما ارائه می دهد.

هنگامی که شما این نرم افزار را نصب می کنید، شروع به کار خواهد نمود و لازم نیست که شما تمامی تنظیمات را به منظور بهبود زمان پاسخ دهی سیستم و جلوگیری از کند شدن سرعت سیستم در شرایط high load، تغییر دهید، البته کاربران حرفه ای قادر خواهند بود تا مطابق با نیاز خود به پیکربندی تنظیمات بپردازند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Process Lasso Pro:
- بهینه سازی اولویت بندی پویا ProBalance
- تعیین اولویت های فرآیندها به صورت پیش فرض
- تعیین اولویت های فرآیندهای پیوندهای درونی CPU، به صورت پیش فرض
- ارتقاء Foreground
- محدود نمودن نمونه هایی از برنامه ها
- امکان اجازه ندادن به برنامه ها برای اجرا شدن
- گراف پاسخگویی سیستم
- موتور هسته Stand-alone
- رابط کاربری گرافیکی
- و ...

Description

Process Lasso is a unique new technology that will, amongst other things, improve your PC's responsiveness and stability. Windows, by design, allows programs to monopolize your CPU without restraint -- leading to freezes and hangs. Process Lasso's ProBalance technology intelligently adjusts the priority of running programs so that badly behaved programs won't interfere with your ability to use the computer! In addition, Process Lasso offers capabilities such as default process priorities and affinities, termination of disallowed processes, instance count limits, a system responsiveness graph, logging of processes, and much more!

Once you install Process Lasso, it'll just start working. More advanced users can tweak the configuration, but you needn't touch anything to have it instantly improve your system responsiveness and prevent stalls in high load situations.

Here are some key features of "Process Lasso Pro":
- ProBalance dynamic priority and affinity optimization
- Default process priorities
- Default process CPU affinities
- Foreground boosting
- Limit number of program instances
- Disallow programs from running
- Process logging
- System responsiveness graph
- Stand-alone core engine
- Available in x86-32 and x86-64 builds
- Graphical Interface

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری