HomeGuard Professional 7.0.1 x86

HomeGuard Professional 7.0.1 x86

  • کاربرد : کنترل و مانیتور کردن فعالیت های صورت گرفته با رایانه جهت حفظ امنیت فرزندان و خانواده به صورت آنلاین
  • نسخه :Version 7.0.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 Bit
  • تولید کننده : Veridium
  • سال تولید : 2019

توضیحات

برنامه ای برای کنترل و مانیتور کردن فعالیت های صورت گرفته با رایانه جهت حفظ امنیت فرزندان و خانواده به صورت آنلاین و آفلاین می باشد. از HomeGuard برای ردیابی و کنترل فعالیت های صورت گرفته در هنگام استفاده از رایانه در خانه و شبکه های اداری استفاده می شود، HomeGuard با ذخیره فعالیت های صورت گرفته در وب توسط کاربران رایانه ها و مسدود کردن محتویات غیراخلاقی و نامناسب قادر است تا به خوبی فضای اینترنت را برای فرزندان و خانواده امن نگه دارد. نرم افزار HomeGuard قادر به ارائه گزارش های کاملی از زمان استفاده، پهنای باند استفاده شده، زمان اجرا، کلیک های موس و بعلاوه امکان گرفتن عکس از صفحه نمایش در زمان های متوالی و تعیین شده، کنترل فعالیت های صورت گرفته در چت و ایمیل و بسیاری دیگر می باشد. این برنامه به صورت پیش فرض مخفی و بدون امکان شناسایی می باشد اما این قابلیت را نیز دارد تا در هنگام مسدود شدن هر امکانی توسط این برنامه موضوع را به کاربر هشدار دهد.

Description

HomeGuard Professional is an easy to use activity monitoring tool for tracking and controlling the use of computers in home and office networks. HomeGuard records web activity and automatically blocks all adult and inappropriate content in websites in addition to customizable website block and allow lists and filtering based on file types (e.g.: exe downloads or online flash games).

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری