Adguard Premium 7.0.2454.6183 Nightly

Adguard Premium 7.0.2454.6183 Nightly

  • کاربرد : ابزاری تماماً قابل کنترل ، به منظور فیلتر کردن محتوای مزاحم در صفحات وب
  • نسخه :Version 7.0.2454.6183
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : AdGuard
  • سال تولید : 2019

توضیحات

نام یک روش جدید حفاظتی در هنگام گشت و گذار در میان صفحات وب ، مخصوص سیستم عامل ویندوز است. Adguard Premium ابزاری تماماً قابل کنترل ، به منظور فیلتر کردن محتوای مزاحم در صفحات وب همچون بنرهای تبلیغاتی ، کدهای ردیابی و … است. همانطور که می دانید در هنگام بازدید از یک وب سایت اینترنتی ، از حجم و فضای اینترنت شما کاسته می شود ، هرچه این صفحات سنگین تر باشند ، حجم مصرفی نیز افزایش می یابد. تصور کنید با مراجعه به یک وب سایت پر از تبلیغات سنگین ، حجم بزرگی از پهنای باند ود را به شکلی کاملا بیهوده از دست بدهید ! Adguard به منظور جلوگیری از این اتفاق ، قادر است انواع تبلیغات مزاحم اینترنتی در قالب ها و اشکال مختلف را مسدود ساخته و امکان گشت و گذاری امن را برایتان در فضای اینترنت فراهم آورد.

Adguard تمامی تبلیغات مزاحم را حذف می کند ، از بارگذاری شدن صفحات وب خطرناک جلوگیری می کند و به هیچ سرویس یا اپلیکیشنی اجازه نمی دهد که فعالیت های شما را تحت نظر بگیرد. امروزه یکی از روش های نفوذ به سیستم های کامپیوتری ، استفاده از ضعف های امنیتی کاربران در حین بازدید از وب سایت های مختلف است. نرم افزار Adguard جلوی بسیاری از حملات اینترنتی همچون فیشینگ را با یک دیتابیس قدرتمند می گیرد و حریم خصوصی شما را تا حد بسیاری تأمین می نماید.

Description

AdGuard is a unique desktop program that has all the necessary features for the best web experience. The software combines the world's most advanced ad blocker for Windows, a whole privacy protection module, and a parental control tool — all working in any browser or app.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری