Autodesk Fabrication CADmep 2020 x64

Autodesk Fabrication CADmep 2020 x64

  • کاربرد : مجموعه نرم افزار کاربردی جهت کارهای مدلسازی و محاسبات مرتبط با هزینه ها.
  • نسخه :Version 2020
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : Autodesk
  • سال تولید : 2019

توضیحات

Autodesk Fabrication Products مجموعه ای از چند نرم افزار کاربردی شرکت اتودسک جهت کارهای مدلسازی و محاسبات مرتبط با هزینه های تاسیساتی سازه های مهندسی است. CADmep یکی از نرم افزارهای این مجموعه، محصولی مفید جهت طراحی گردش کارهای مکانیکی، الکتریکی و لوله کشی است.

ESTemp نرم افزاری دیگر جهت محاسبه و تخمین نسبتا دقیق هزینه های ساخت و ساز است که این امکان را به مهندسین میدهد تا در بخشهای مکانیکی، الکتریکی و سیستم های لوله کشی خود تخمینهای هزینه ای دقیقی داشته باشند.این تخمینها از دقت بالایی برخوردار هستند و به خوبی درک کاملی از منابع مورد نیاز برای پیاده سازی پروژه و روندهای کاری مختلف در اختیار متخصصین قرار میدهد.

در نهایت نرم افزار CAMduct ابزاری کارآمد و توانمند جهت طراحی و ساخت سیستم های تهویه مطبوع (HVAC) است که با در اختیار داشتن کتابخانه ای جامع از انواع کامپوننتهای 3D بر اساس نیازمندی های تولیدی به خوبی از آنها میتوان جهت طراحی این نوع سیستمها استفاده کرد. این نرم افزار برای طراحی انواع کانالهای تهویه امکانات کاملی ارائه میدهد و خروجی نهایی به صورت گزارشهایی جزئی و دقیق در اختیار کاربران قرار میگیرد. پیاده سازی نقشه در دنیای واقعی بدون هیچ کم و کاستی قابل انجام است.

مزیت استفاده از برنامه های این مجموعه داشتن دیدی دقیق و جامع نسبت به ابعاد پروژه های واقعی است و بدون درگیر شدن با چرخه سعی و خطا مهندسان قادر هستند با کمترین هزینه ها و در کمترین زمان پروژه مورد نظر خود را پیاده سازی کننند. از آنجایی که تمامی خم و چمهای پیاده سازی پروژه ها در مرحله طراحی پیش بینی و راه حلهای مناسبی برای آن ارائه شده، با استفاده صحیح از نرم افزارهای موجود در بسته Autodesk Fabrication Products میزان نگرانی از اشتباهات مهندسی به حداقل خواهد رسید.

لیست نرم افزارهای مجموعه Autodesk Fabrication Products:
– Autodesk Fabrication CADmep
– Autodesk Fabrication CAMduct
– Autodesk Fabrication ESTmep

Description

Fabrication CADmep™, Fabrication ESTmep™, and Fabrication CAMduct™ software use manufacturer-specific content to create more accurate detailed models, generate better estimates, and help drive MEP fabrication.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری