Autodesk InfraWorks 2020 x64

Autodesk InfraWorks 2020 x64

  • کاربرد : طراحی و مدلسازی سازه های زیربنایی شهرسازی
  • نسخه :Version 2020
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : Autodesk
  • سال تولید : 2019

توضیحات

InfraWorks 360 محصولی از شرکت اتودسک برای طراحی و مدلسازی سازه های زیربنایی شهرسازی است. با استفاده از این برنامه امکان ساخت مدلهای سه بعدی جاده ها، اتوبانها، مسیرهای رفت و آمد، کانالهای دریایی، زیرساختهای قطار شهری، مترو و .. برای مهندسین فراهم است و در نهایت میتوان خروجی این مدلها را برای کار بیشتر روی جزئیات آنها به سایر نرم افزارهای تخصصی CAD منتقل کرد، به عنوان مثال برای کار روی جزئیات نقشه دو بعدی این زیرساختها میتوان از نرم افزار اتوکد بهره جست و یا برای ساخت شبیه سازی های انیمیشنی میتوان از نرم افزار قدرتمند 3ds max استفاده کرد. در این نرم افزار ساخت مدل مورد نظر به این صورت است که ابتدا ابزار Model Builder را باز میکنید، و محیط مورد نظر را با استفاده از داد های وکتور و رستری و همچنین داده هایی که از سایر منابع مشابه استخراج شده باشد طراحی میکنید. در قدم بعدی نام مورد نظر را برای مدل ساخته شده قرار میدهید و در نهایت امکان کار روی جزئیات مدل را خواهید داشت، InfraWorks 360 نرم افزاری ضروری برای تمامی دانشجویان و مهندسین رشته های عمرانی، معماری و شهرسازی و سایر شاخه های مرتبط با آن است.

امکانات و ویژگی های InfraWorks 360:
امکان استفاده به صورت Cloud برای همکاری تیمی روی پروژه
تبعیت از استانداردهای جهانی
امکانات بسیار خوب برای ساخت نقشه های غنی شهری
توان مدلسازی ژئوتکنیکی
امکان استفاده از داده های gps
استفاده از ویزاردها برای سادگی بیشتر عملیات مهم
محاسبه هزینه های تمام شده
امکاناتی کامل برای مدلسازی انواع پلها
امکان یادداشت گذاری در قسمتهای مختلف پروژه
پشتیبانی بیش از 4000 هزار سیستم مختصاتی مختلف در سراسر دنیا
ادغام خودکار داده های وکتوری، رستری و سایر داده ها برای صرفه جویی در زمان و هزینه ها
امکان آنالیز پلها و جاده ها و سایر سازه های مشابه در مقابل حوادث و مخاطرات طبیعی همچون طوفان، آتش سوزی و …

Description

InfraWorks® infrastructure design software supports Building Information Modeling (BIM) processes. Conceptualize, optimize, and visualize infrastructure projects—all in the context of the built and natural environment.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری