Yellow Leads Extractor 5.6.0

Yellow Leads Extractor 5.6.0

  • کاربرد : امکان جست و جو های پیشرفته با قابلیت شخصی سازی در مرورگر.
  • نسخه :Version 5.6.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : YPSpider
  • سال تولید : 2019

توضیحات

Yellow Leads Extractor به شما امکان جست و جو های پیشرفته با 100% قابلیت شخصی سازی در مرورگر می دهد. زمانی که این برنامه را در اختیار داشته باشید دیگر نیازی برای تلاش برای کسب اطلاعات از صفحات رزرد نخواهید داشت. تنها کافیست مکان و موضوع دلخواه خود را انتخاب کنید، پس از وارد کردن این اطلاعات می توانید اطلاعات جمع آوری شده را مشاهده کنید. با Yellow Leads Extractor قادر به ذخیره سازی داده ها در فرمت CSV یا مایکروسافت اکسل خواهید بود.

بنابرنی اگر به دنبال تسریع و ساده سازی کارهای خود هستید، می توانید از این برنامه استفاده کنید تا محتوای دلخواه خود را مشاهده کنید. این نرم افزار علاوه بر دسترسی به دایرکتوری صفحات زرد، امکان جمع آوری داده های کمپانی از سراسر جهان با دایرکتوری infobel را نیز می دهد. Yellow Leads Extractor بسیار کم حجم بوده و کمتر از 3 مگابایت از فضای سیستم شما را اشغال می کند. رابط کاربری برنامه ساده بوده و نیازی به پیکربندی های پیچیده ندارد. در صورت انتشار نسخه جدید برنامه می توانید در بالای صفحه آن به لینک بروزرسانی به شکل مستقیم دسترسی داشته باشید.

Yellow Leads Extractor


ویژگی های نرم افزار Yellow Leads Extractor :



- شخصی سازی کامل جست و جو ها

- پوشش مناطق مختلف

- جمع آوری انواع داده های مورد نیاز

- ذخیره سازی اطلاعات در فرمت CSV

- پشتیبانی از فرمت مایکروسافت اکسل

- تسریع جمع آوری اطلاعات

- بروزرسانی آسان برنامه

- کم حجم و سبک، با رابط کاربری ساده

Description

Yellow Leads Extractor is a small application that enables you to extract valuable information about companies listed in the Yellow Pages all across the globe.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری