Autodesk Vault Pro Client v2020

Autodesk Vault Pro Client v2020

  • کاربرد : ابزاری جهت مدیریت داده‌ها در نرم‌افزارهای CAD
  • نسخه :Version 2020
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Autodesk
  • سال تولید : 2019

توضیحات

Autodesk Vault ابزاری جهت مدیریت داده‌ها در نرم‌افزارهای CAD است. این برنامه با سایر نرم‌افزارهای مهندسی اینورتور، اتوکد مکانیکال، اتوکد الکتریکال، Revit، Civil 3D یکپارچه شده و به تیم طراحی کمک می‌کند تا پیشرفت کار را مشاهده کرده و نسخه‌های مختلف پروژه را در محیطهای تیمی مدیریت کنند. این برنامه به اعضای تیم اجازه میدهد تا از طراحیهای انجام شده استفاده مجدد شود و از دوباره کاری و اختراع چرخ از ابتدا جلوگیری به عمل آید. کاربران برنامه میتوانند اطلاعات CAD مانند پارتهای طراحی شده در اینونتور یا فایلهای DWG و DWF اتوکد را ذخیره و جستجو کنند. حتی کاربران برنامه قادر به ذخیره و جستجوی فایلهای غیر CAD مانند اسناد ورد، شیت‌های اکسل و سایر انواع فایل هستند.

این نرم‌افزار مبتنی بر پایگاه داده SQL است و تمامی اطلاعات جمع‌آوری شده را در یک دیتابیس مرکزی ذخیره میکند. یکی از ویژگهای خوب این برنامه ثبت نسخه‌های مختلف فایلهاست. هر یک از اعضای تیم و یا خود شما تغییراتی بر روی فایل میدهید. Autodesk Vault تمامی این تغییرات را ذخیره و در پایگاه داده نگهداری میکند. اینکه در چه تاریخی چه تغییری توسط چه کسی بر روی فایل اعمال شده است همگی ثبت میشود. شما میتوانید تمامی نسخه ها را جستجو کنید و در مواقع لزوم استفاده کنید. برای ثبت تغییرات، هر کاربری بایستی پس از اتمام کارش Check-out کند تا نسخه فعلی فایل در دیتابیس ذخیره شود. این برنامه یک راه‌حل جامع برای ذخیره سازی داده ها در بین محصولات اتودسک است و به خوبی نیز از پس این کار برآمده است.

امکانات و ویژگی های Autodesk Vault:
مدیریت کارآمد تمامی فایلها و نسخه‌های آن
جستجوی بسیار سریع
یکپارچه شدن با نرم‌افزارهای اتودسک
ابزارهایی برای استفاده از طرحهای موجود
ثبت و کنترل نسخه‌ها
نامگذاری خودکار فایلها
امکان ذخیره کردن فایلهای غیر CAD مثلا ورد و اکسل
تولید گزارشهای غنی
امنیت فایها و فولدرها
جستجو، نمایش و پرینت اطلاعات
بکاپ گیری پیشرفته

Description

Vault data management software helps designers and engineers organize their design data, manage documentation, and track revisions and other development processes.

Available only for use by educational institutions on multiple computers and/or network servers

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری