My Visual Database v5.3

My Visual Database v5.3

  • کاربرد : ابزاری ساده و کارآمد برای ساخت برنامه‌های ساده بانک اطلاعاتی
  • نسخه :Version 5.3
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Drive Software Company
  • سال تولید : 2019

توضیحات

My Visual Database ابزاری ساده و کارآمد برای ساخت برنامه‌های ساده بانک اطلاعاتی است. همیشه برای ساخت برنامه‌های جدید نیازی به دانش برنامه‌نویسی نیست؛ بخصوص اگر برنامه مورد نظر شما پیچیدگی خاصی نداشته باشد. به عنوان مثال فرض کنید صاحب یک فروشگاه هستید و قصد دارید برنامه‌ای جهت ثبت اطلاعات مشتریان و یا کالاهای مغازه خود بسازید. خب؛ اینجا یک سناریوی بسیار ساده داریم. چنین برنامه‌ای و سایر برنامه‌های مشابه را بدون دانش برنامه نویسی میتوانید با این نرم‌افزار درست کرد.

عملکرد این برنامه بسیار ساده است. شما فرم‌های اطلاعاتی که برای ورود اطلاعات نیاز دارید را با قرار دادن لیبل‌ها، دکمه‌ها، کادرهای دریافت اطلاعات، تقویم و غیره در کنار هم درست میکنید و با استفاده از رخدادها مشخص میکنید چه اتفاقی بیفتند. مثلا وقتی کاربر روی فلان دکمه کلیک کرد چه اتفاقی بیفتند. یا وقتی عبارتی را برای جستجو وارد کرد نتایج بر چه اساسی به وی نشان داده شود. همه این کارها در این برنامه پیش‌بینی شده و شما با پیروی از مراحل مختلف، برنامه نهایی را دریافت میکنید.

برنامه ویندوزی تحویل داده شده کاملا مستقل بوده و برای اجرا به کامپوننتها و نرم‌افزارهای جانبی نیازی نداشته و حتی نیازی به نصب نیز ندارد. شما به راحتی این فایل exe را میتوانید در فلش مموری خود کپی کرده و در هر مکان اجرا نمایید. این نرم‌افزار انتخابی ایده‌آل برای توسعه‌دهندگان مبتدی و یا افرادی که به صورت حرفه‌ای کار برنامه‌نویسی نمی‌کنند و دوست دارند برای نیازهای ابتدایی خود، در کمترین زمان ممکن، برنامه مناسبی بسازند. با این ابزار میتوانید برنامه‌هایی مثل دفترچه تلفن، اطلاعات مشتریان، اطلاعات اجناس، اطلاعات دانش‌آموزان، اطلاعات آژانسهای مسافرتی، ثبت مخارج و بسیاری از موارد مشابه دیگر را ساخت.

امکانات و ویژگهای My Visual Database:
محیط گرافیکی زیبا و خلوت با عملکرد آسان
طراحی ویژوال فرم‌های مورد نیاز برنامه
تعریف آسان رخدادها و ارتباط بین فرمها و عناصر برنامه
اجرای سریع و بدون دردسر برنامه در هنگام ساخت
عدم نیاز به نصب برنامه خروجی و بدون وابستگی به نرم‌افزارهای جانبی

Description

A simple development environment databases, without the help of specialists and programming skills, you will create a Windows application databases. It can be as simple telephone directory and accounting system in your business.

The result of your work will be a Windows application that does not require installation and third-party components and the ability to work directly from USB Flash drive.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری