O&O DiskRecovery Admin - Technician 14.0.17 x86

O&O DiskRecovery Admin - Technician 14.0.17 x86

  • کاربرد : نرم افزار سریع بازیابی فایلهای پاک شده.
  • نسخه :Version 14.0.17
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 Bit
  • تولید کننده : O&O Software
  • سال تولید : 2019

توضیحات

نرم افزاری که می تواند در سریعترین زمان ممکن با متدهای جدید در اسکن سیستم و هارد دیسک فایل هایی که پاک شده اند را بازیابی نموده و با ذخیره سازی دوباره آن ها را به کاربر به نوعی هدیه دهد. نرم افزار O&O DiskRecovery با تمامی سیستم فایل های موجود کاملا سازگار بوده و از همه آن ها پشتیبانی کاملی را به عمل می آورد. از FAT12 که در اولین نسخه های ویندوز مورد استفاده قرار می گرفت تا NTFS و NTFS5 که در جدیدترین نسخه های سیستم عامل ویندوز مورد استفاده قرار می گیرد در نرم افزار مورد نظر پشتیبانی خواهد شد. البته در مورد حافظه ها هم به همین صورت است که تمامی انواع حافظه های موجود نظیر هارد دیسک ها ، انواع حافظه های فلش و ... به طور کامل قابل پشتیبانی خواهند بود.
در نرم افزار O&O DiskRecovery به دلیل وجود یک محیط کاربری ساده اما کارآمد استفاده از آن فوق العاده آسان است. همین عامل هم نقش مهمی را در انتخاب کاربران مبتدی ایفا می کند.
قابلیت های نرم افزار O&O DiskRecovery
پشتیبانی از تمامی انواع حافظه ها
سازگاری با انواع سیستم فایل ها
پشتیبانی از 350 فرمت در بازیابی
قابلیت بازگردانی فایل های پاک شده به دو صورت سریع و کامل
امکان بازیابی اطلاعات و درایو های فرمت شده
سرعت بالا در اسکن و بازیابی اطلاعات

Description

O&O DiskRecovery functionality begins where other programs leave off. This software combs every sector of a hard disk, memory card, or digital camera to find lost files. Even when files systems are format-ted or destroyed, it is possible to reconstruct once deleted data. Over 400 file types and version can be recognized and restored, including Word docu-ments, Excel workbooks, Access databases, and virtually every sort of commonly used graphics, photo, movie, and music formats (SVG, MP4, BLEND, AUP, JPEG, AVI, MPEG, MP3, WAV, BMP, TIFF, Corel Draw, Photoshop, Framemaker, Adobe Illustrator, and many more)

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری