PDF Forte Pro 3.1.2.1

PDF Forte Pro 3.1.2.1

  • کاربرد : تبدیل ورد، اکسل، PPT، تصاویر، PSD، Dwg به فایل های PDF
  • نسخه :Version 3.1.2.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : PDFConverters
  • سال تولید : 2019

توضیحات

PDF Forte قادر به تبدیل ورد، اکسل، PPT، تصاویر، PSD، Dwg به فایل های PDF می باشد. شما همچنین می توانید از این نرم افزار رایگان برای تبدیل ورد به Epub استفاده کنید. پشتیبانی از حالت دسته ای به طوری که آن را بسیار آسان و صرفه جویی در وقت خود را برای تبدیل فایل های متعدد میکند. به راحتی تمامی فایل های خود را میتوانید به فرمت پی دی اف تبدیل کنید در این نرم افزار چندین زبان پشتیبانی شده از جمله انگلیسی، چینی، آلمانی، فرانسوی و روسی که میتوانید به راحتی به تبدیل فرمت ها بپردازید. این نرم افزار دارای ویژگی های مختلفی مانند پشتیبانی از محافظت از فایل های پی دی اف از دسترسی غیر مجاز با کلمات عبور کاربر و مالک بوده که میتوانید از تمامی امکانات بهرمند شوید.

PDF Forte


برخی از قابلیت های نرم افزار PDF Forte :



- رابط کاربری شیک و تمیز

- بسیار سریع و پایدار

- تبدیل 7 فرمت فایل به PDF به صورت دسته ای

- پشتیبانی از 5 زبان مختلف

- پشتیبانی از ویندوز 10/8/7 / Vista / XP

- پشتیبانی از محافظت از فایل های پی دی اف

Description

Simple but powerful PDF Creator software that converts most popular formats to PDF quickly.

PDF Forte is an easy-to-use desktop software on Windows platform. If you are looking for an all-in-one PDF creator and PDF Forte Pro is the one you need most. PDF Forte Pro can help you convert most popular formats to PDF files. You can handle and manage your documents with absolute ease.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری