Autodesk VRED Professional 2020 x64

Autodesk VRED Professional 2020 x64

  • کاربرد : مصور سازی محصولات تجاری مختلف
  • نسخه :Version 2020
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : Autodesk
  • سال تولید : 2019

توضیحات

Autodesk VRED نرم افزاری قدرتمند از شرکت معروف Autodesk است که برای پوشش دهی به نیازهای ویژه تولید کنندگان اتومبیل، موتورسیکلت، هواپیما، هلیکوپتر و دیگر وسایل حمل و نقل تولید شده است. این نرم افزار قابلیت مصور سازی داده ها و تبدیل آن ها به مدل های رندر شده و بسیار با کیفیت سه بعدی را داراست. این برنامه با ابزارهای متنوع خود طیف وسیعی از کاربران را پوشش می دهد، از طراحان گرفته تا مهندسان و مدیران و حتی کاربران عادی، ابزارهای موجود در VRED به قدری پرتوان هستند که از این برنامه می توان در عرصه های دیگر نیز استفاده نمود به عنوان مثال در کلیه پروسه های تولید مدل نهایی و رندر شده محصولات تجاری مختلف نظیر عینک، اسپیکر، بسته بندی محصولات، گوشی های موبایل، لپ تاپ ها، چاپگر و ... . این نرم افزار توان انیمیشن سازی را نیز در خود گنجانده است که از این طریق می توان به ایجاد کردن یک انیمیشن از محصول رندر شده نیز پرداخت.

Description

Autodesk Inc. has announced the release of VRED Design 2019.3, is an innovative software solution for interactive design reviews. Equipped with a variety of features, this software enables users to evaluate and present their design ideas. Design experts can ground difficult decisions regarding the look & feel of their model at an early stage in the development process.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری