Batch Watermark Creator 7.0.3

Batch Watermark Creator 7.0.3

  • کاربرد : ایجاد متن و نوشته به صورت همزمان بر روی تصاویر.
  • نسخه :Version 7.0.3
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Easytools
  • سال تولید : 2019

توضیحات

نرم افزار کاربردی که به کمک آن میتوانید به صورت همزمان بر روی تصاویر خود نوشته و یا متن خاصی را قرار دهید. به عنوان مثال فرض کنید شما قصد این را دارید تا تعداد زیادی از عکس های خود را در اینترنت قرار دهید و همچنین می خواهید بر روی تمامی عکس ها نام شما و نام وب سایت شما قرار گیرد تا از کپی برداری و سوء استفاده دیگران جلوگیری نمایید ، در چنین زمانی شما اگر بخواهید که بر روی تک تک عکس ها نوشته های خود را قرار دهید مستلزم زمان زیادی می باشد . برای جلوگیری از صرف زمان زیاد شما می توانید از نرم افزارهایی که برای این منظور طراحی شده اند استفاده نمایید.

Description

Batch Watermark Creator is a program to place watermarks on any document or image. There are many documents on the network that don't include any mention of their author or the owner of the rights, normally because it's unknown. Now, with Batch Watermark Creator you will be able to mark any work with the watermark of your choice.

A watermark can range from a semitransparent image to a written text with the kind of font and size that you choose. It is very common to find screen captures, previews or exclusive images that have a watermark, and thanks to Batch Watermark Creator you will be able to place your own watermark on whatever documents you want.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری