Nucleon BI Studio 10.8.199.0419

Nucleon BI Studio 10.8.199.0419

  • کاربرد : ابزاری قدرتمند برای گزارش داده ها، رسم اطلاعات، data mining، علم داده ها و آنالیز
  • نسخه :Version 10.8.199.0419
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Nucleon Software
  • سال تولید : 2019

توضیحات

ابزاری قدرتمند برای گزارش داده ها، رسم اطلاعات، data mining، علم داده ها و آنالیز آن می باشد که می تواند برای روابط منطقی و سیستم های NoSQL به کار برود. با استفاده از این برنامه می توانید به راحتی به هر منبع اطلاعاتی متصل شوید، اطلاعات را آنالیز کنید و آن ها را با نمودار های مختلف نشان دهید. این اپلیکیشن از MS SQL Server, MS Azure SQL, MS Azure CosmosDB, Couchbase, ArangoDB, MongoDB, NuoDB, Oracle و بسیاری دیگ‌ر پشتیبانی می کند. با استفاده از OData, ODBC, OleDB, WebDbBridge و WebDbProxy می توانید به هرگونه دیتابیسی متصل شوید. از اکسل، گوگل آنالیز، وردپرس و ... پشتیبانی می شود.

ویژگی هایی از جمله dataset ها، داشبوردها، چارت ها، سی شارپ، دیتا کوئری ها، و همگام سازی اطلاعات را می توانید در این برنامه پیدا کنید. به سرعت داده های خود را بررسی کنید و آن ها را در قالب های مختلف نشان دهید. گزارش های این برنامه را می توانید در قالب فرمت های مختلفی از جمله ورد، اکسل، پی دی اف، xml، html، csv و فرمت های تصویری خروجی بگیرید. شما می توانید table های داده ها را مشاهده کنید و از آن ها خروجی بگیرید.

Nucleon BI Studio


ویژگی های نرم افزار Nucleon BI Studio :



- جست و جو در در میان داده ها

- پشتیبانی از دیتابیس های مختلف

- اتصال آسان به پایگاه داده ها

- خروجی گرفتن از گزارش های برنامه در فرمت های مختلف

- اضافه کردن پکیج داده ها

- مشاهده table داده ها و خروجی گرفتن از آن

- رسم انواع نمودار ها از اطلاعات ورودی

Description

Nucleon BI Studio is a powerful and innovative business intelligence, data reporting, data visualization, data mining, data science and data analysis software for the relational and NoSQL systems. Using BI Studio, you can easily connect to any data source, analyze and visualize using provided business intelligence modules and features.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری