DocuFreezer 3.0.1904.22180

DocuFreezer 3.0.1904.22180

  • کاربرد : تبدیل آسان انواع اسناد متنی و گرافیکی به همدیگر
  • نسخه :Version 3.0.1904.22180
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : fCoder
  • سال تولید : 2019

توضیحات

نام یک نرم افزار کامپیوتری جدید در زمینه تبدیل آسان انواع اسناد متنی و گرافیکی به همدیگر است. در حال حاضر، شمار بسیاری از ابزارها برای ویندوز در دسترس هستند که با بهره‌گیری از آنان می‌توانید انواع سندها را به همدیگر تبدیل کنید. مشکل اصلی که در رابطه با بسیاری از این مبدل‌ها وجود دارد، این است که در بسیاری از موارد سند اصلی با فرمت مقصد تفاوت فاحشی دارد. این بدان معناست که طی فرآیند تبدیل، سند شما دچار تغییر و تحولاتی می‌شود که در پایان مجبور باشید مجددا اصلاحات دستی خود را بر روی آنان اعمال کنید. این برنامه امکانی را مهیا می‌کند تا بتوانید انواع سندها و فرمت‌ها را بدون هیچگونه تغییری به فرمت مقصد تبدیل کنید.
این نرم افزار شما را قادر می‌سازد تا فرمت پی‌دی‌اف، ورد، اکسل، پاورپوینت، صفحات اچ‌تی‌ام‌ال، خروجی نرم افزار فتوشاپ، فرمت جی‌پی‌جی و … را بدون هیچ تغییری به فرمت دیگر تبدیل کنید. به کمک این برنامه، ساختار سند اصلی شما طی فرآیند تبدیل کاملا یکسان باقی خواهد ماند و در پایان هیچ نیازی به اصلاح آن نخواهید داشت.

Description

DocuFreezer is a desktop application which converts your documents and images to PDF, TXT, JPG, TIFF or PNG formats “freezing” the look of the input documents and protecting them from any amendments. No matter which device the document will be displayed on, it will look exactly the same as the original.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری