Macro Express Pro 6.1.0.1

Macro Express Pro 6.1.0.1

  • 4.0 (1 رای)
  • کاربرد : ذخیره سازی و اجرای دستورات کیبورد و موس.
  • نسخه :Version 6.1.0.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Insight Software Solutions
  • سال تولید : 2019

توضیحات

نرم افزاری قدرتمند که به کمک آن می توانید رویداد ها و حرکات موس و دستورات صفحه کلید خود را در آن ذخیره سازی نمایید تا برنامه به صورت خودکار دستورات را انجام دهد. این نرم افزار با ذخیره سازی و اجرای دستورات به کاربران کمک می کند تا از انجام کارهای تکراری خودداری کنند. برنامه Macro Express قادر است تا برای انجام هر کاری یک Hot Key بسازد. بدین ترتیب می توانید تنها با فشار دادن دو یا چند دکمه کیبورد، به هدف خود برسید. به طور مثال با انتخاب یک Hot Key می توانید به جای اینکه برای رفتن به آدرس اینترنتی محبوبتان چندین کار مختلف نظیر باز کردن مرورگر وب، تایپ آدرس و زدن دکمه اینتر را انجام دهید می توانید تنها با دو کلید ترکیبی سایت مورد نظرتان را باز کنید.
قابلیت های نرم افزار Macro Express
قابلیت انجام کارهای تکراری کامپیوتر به صورت خودکار
قابلیت ساخت کلید های میانبر برای شروع اجرای دستورات توسط برنامه
دارای Wizard برای تنظیمات برنامه به صورت اولیه
دارای تنظیمات پیشرفته و اختیاری در هنگام وارد کردن دستورات و ضبط رویدادها
قابلیت قرار دادن رمز عبور برای دسترسی به برنامه در جهت حفظ امنیت شخصی
و ..

Description

Macro Express Pro is an advanced software application specialized in creating macros for helping you automate common computer tasks, such as typing text, launching websites, downloading files, sending emails, and creating reminders. Macros can be activated using all sorts of triggers, such as hotkeys, window title, or via a schedule.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری