Axure RP 9.0.0.3646

Axure RP 9.0.0.3646

  • کاربرد : نرم افزار نمونه سازی وب سایت
  • نسخه :Version 9.0.0.3646
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Axure Software Solutions
  • سال تولید : 2019

توضیحات

در گذشته راه حلی جز به کارگیری و انطباق ابزارهای مختلف طراحی از جمله visio, Dreamweaver, PowerPoint و Photoshop برای نمونه سازی وب سایت ها نداشتیم و همیشه شاهد نگرانی طراحان از موجود نبودن نرم افزار مناسب و معقول که به نمونه سازی وب سایت اختصاص داده شده باشد، بوده ایم. Axure RP ابزاری مخصوص برای نمونه سازی وب سایت ها و برنامه های کاربردی وب می باشد. این نرم افزار بر پایه مفاهیم شناخته شده از Visio و ابزارهای طراحی وب است و در واقع ترکیبی ظریف، از هردو را در بردارد. Axure RP Pro یک ابزار اختصاصی نمونه سازی وب است که با آن می توانید محیط تعاملی، توصیفی و مبتنی بر مرورگرها ایجاد کرده و به تمامی کارهایی که در یک نمونه سازی انجام می دهید پرداخته و عملکرد هر یک از اشیا (به عنوان مثال دکمه ها) را با اضافه کردن حاشیه و لینک تعریف کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Axure RP:
- Drag and drop ویدجت ها بر روی شبکه (نوعی visio)
- تولید نمونه های اولیه در فرمتی که رفتاری شبیه صفحات واقعی وب دارد
- صرفه جویی در وقت برای انجام کارهای تکراری با استفاده از ویدجت های و قالب های سفارشی
- شبیه سازی غنی با نشان دادن و پنهان کردن لایه ها
- ایجاد خودکار خصوصیت رابط کاربر
- ایجاد چارچوب نمونه سازی و ابزارهای مورد نیاز برای انتخاب طرح
- و ...

Description

Axure RP 9 is the most powerful way to plan, prototype and hand off to developers, all without code. Download a free trial and see why professionals choose Axure RP.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری