JetBrains CLion 2019.1.2 x64

JetBrains CLion 2019.1.2 x64

  • کاربرد : محیط برنامه نویسی بسیار پیشرفته برای زبان های C , C++
  • نسخه :Version 2019.1.2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : JetBrains inc
  • سال تولید : 2019

توضیحات

یکی از جدیدترین محصولات شرکت JetBrains می باشد که یک محیط برنامه نویسی بسیار پیشرفته برای زبان های C , C++ می باشد. این نرم افزار دارای قابلیت های فراوانی است که از جمله مهمترین آنها می توان به قابلیت کامل کردن کد به صورت اتوماتیک اشاره کرد.

امکانات و ویژگی‌های JetBrains CLion:
Smart Editor: به JetBrains CLion برای انجام کارهای روتین اعتماد کنید در حالی که شما بر روی موضوعات مهم تر در حال کار هستید. پیدا کردن قسمت های مهم کد خود و هم چنین افزایش بهره وری با استفاده از قابلیت کامل کردن اتوماتیک کد (code completion)، راهنمایی در نوشتن کدهای شما و سریع تر کردن کارها با استفاده از قابلیت هایی همچون coding styles, keymaps و نمایش پروژه به شکل های گوناگون تنها بخش اندکی از ویژگی های بی پایان این نرم افزار است.
Code Generation: وقت خود را با استفاده از نوشتن کد های غیر ضروری و یا تایپ های اضافه نگیرید. توسط CLion قادر خواهید بود تا سریعا کلاس جدید بسازید، متد ها را اورراید کرده، از Live Template برای اضافه کردن سریع کدهای رایج استفاده کنید و یا اینکه از شرتکات های قرار داده شده برای شما استفاده کنید.
Refactoring: با استفاده از این قابلیت می توانید کد های خود را تمیز نگه دارید، کد های اضافی یا کدهایی که کاربرد ندارند را از برنامه خود پاک کنید و یا از جایگزین های بهتری که برنامه برای کد های شما پیشنهاد می دهد استفاده کنید.
On the fly analysis: توسط JetBrains CLion خطا ها و اخطار های شما در همان خط به شما نشان داده می شود و برنامه پیشنهاد هایی برای رفع آنها به شما می دهد که می توانید با انتخاب آن سریعا مشکل را حل کنید.
CMake Support: روش کد زنی جدیدی که در انحصار CLion می باشد.
Integrated Debugger: دارای دیباگر قدرتمند برای نشان دادن خطاها و دنبال کردن کد به صورت خط به خط

Description

CLion is a cross-platform IDE for C / C ++ development using CMake and GCC and Clang compilers.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری