Writers Blocks 5.0.0.85

Writers Blocks 5.0.0.85

  • کاربرد : ابزار ویرایش و ایجاد متون.
  • نسخه :Version 5.0.0.85
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Ashley Software
  • سال تولید : 2019

توضیحات

این نرم افزار یک ابزار ویرایش و ایجاد متونی است که شما به عنوان یادداشت ثبت کرده اید. اگر ایده ای در ذهین داری با استفاده از این نرم افزار می توانید سریعا آن را در یک بلوک متنی ایجاد نموده و ثبت کنید. این نرم افزار قدرتمند است که به شما کمک می کند تا ایده های خود را از ذهن خود سریع تر از همیشه به صفحه کامپیوتر خود انتقال دهید. این نرم افزار شامل ابزارهای بصری قدرتمندی است که خود را با یک پردازشگر متن کاملا کاربردی و پیشرفته ترکیب می کند. با استفاده از این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا ایده های خود را در معرض ظهور قرار دهید. این نرم افزار همچنین به شما این امکان را می دهد تا با مشاهده اطلاعات خود به عنوان ردیف ها یا ستون ها، یک دیدگاه جدید در کسب و کار خود ایجاد کنید. شما می توانید بلوک های خود را از ستون به ردیف یا برعکس تنها با یک کلیک منتقل کنید. رابط کاربری جدید این نرم افزار به شما امکان می دهد تا منوها را پنهان کنید و بلوک و یا پانل های دست نوشته خود را به حداکثر برسانید. شما همچنین می توانید تنها زبانه های منو را نمایش داده و دکمه های نوار را مخفی کنید تا فضای نمایش خود را افزایش دهید.

Description

Get more writing done
Visualize, organize, and write anything faster and easier than ever before!
Writer's Blocks is simple, powerful writing software that makes your writing faster, easier and smarter. Grab the fully-functional FREE TRIAL and discover why most writers who try it can't live without it.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری