Mountain Duck 3.0.1

Mountain Duck 3.0.1

  • کاربرد : ابزار اتصال از راه دور به سرورهای مختلف.
  • نسخه :Version 3.0.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : iterate GmbH
  • سال تولید : 2019

توضیحات

Mountain Duck به شما اجازه پیدا کردن و ورود از راه دور به remote FTP, SFTP, WebDAV, Azure Cloud Storage, S3, Google Cloud Storage, Google Drive و OpenStack Swift می دهد . این نرم افزار براساس منبع محکم و باز Cyberduck از تمام پروتکل های اصلی پشتیبانی می کند که برای اتصال فقط به یک سرور نیاز خواهید داشت . در این نرم افزار شما تجربه باز کردن و کار با فایل هایتان بدون هیچ نرم افزاری و با حجم محلی را تجربه خواهید کرد . با استفاده از قسمت Finder در این نرم افزار اتصال و انتقال فایل ها بسیار سریع و بدون معتلی اتفاق می افتد . Mountain Duck یک نرم افزار بسیار خوب و جذاب برای مکینتاش است که به شما به آسانی اجازه ی مدیریت و ذخیره ابر حساب ها , FTP، SFTP و WebDAV servers می دهد و شما را به وارد شدن به آن ها از راه دور و انتقال فایل ها از قسمت Finder قادر می سازد . این نرم افزار برای استفاده بسیار آسان بوده و شما را به اجرای آن از نوار ابزارتان به راحتی قادر می سازد و به سرعت اجازه متصل شدن و قطع اتصال را از خدمات مختلف ذخیره سازی می دهد .

Description

Mountain Duck lets you mount server and cloud storage as a disk in Finder on macOS and the File Explorer on Windows. Open remote files with any application and work like on a local volume.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری