قصه کوچولوها 5

قصه کوچولوها 5

  • نوع فایل : فیلم
  • زبان : فارسی
  • کیفیت : 480 x 360 / 25 fps
  • زمان : 10:16

توضیحات

فیلمنامۀ این مجموعه بر اساس سری کتاب‌های مصوری به همین نام نوشته شده است که مجموعه‌ای از حکایات کهن و پندآموزی هستند که از نویسندگان مختلفی مثل «هانس کریستین اندرسن» و همچنین داستان‌های قدیمی سراسر دنیا برجای مانده است . یک اتفاق خیلی ساده در هر قسمت باعث می‌شود عینکی، تپلی و کوچولو به یک داستان آموزنده و اخلاقی مراجعه کنند و از آن درس بگیرند. این سه بچه میمون قرمز و زرد و آبی (با نام‌های اصلی Ton ,Tan ,Ti) در پایان هر داستان نیز نظر و برداشت خود از داستان و نتیجۀ اخلاقی آن را برای هم بازگو می‌کنند . برخی عناوین داستان‌های این مجموعه عبارتند از: «مورچه و ملخ»، «روباه دم بریده»، «باد شمال و خورشید»، «شیر و موش»، «خرگوش و لاک‌پشت»، «شیر و گوزن‌ها»، «کلاغ و پرندگان»، «خرس و مسافر»، «کلاغ تشنه» و«مرغ چه کسی تخم طلا می‌گذارد» و …
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری