بچه های کوه آلپ 48

بچه های کوه آلپ 48

  • نوع فایل : فیلم
  • زبان : فارسی
  • کیفیت : 480 x 320 / 25 fps
  • زمان : 17:33

توضیحات

یکی از کارتون های سریالی که بارها از تلویزیون پخش شد و هر بار نسل تازه ای از دیدن آن لذت ببردند؛ سریال بچه های کوه آلپ بود. سریالی که بیشتر آنرا با نام “آنت و دنی” می شناسند!
سریال بچه های کوه آلپ، از جمله کارتون های خاطره انگیزیست که با گذشت سال‌های طولانی از ساخت آن هنوز هم بینندگان زیادی را (چه کودکان و چه بزرگسالان) جذب خود می‌سازد. از مهمترین دلایلی که می توان برای محبوبیت این سریال مثال زد؛ می توان به داستان مناسب، شخصیت های دوست داشتنی، زندگی ساده و سالم خانواده ها، دوستی و فداکاری و در نهایت مهربانی و عشق اشاره کرد. در این سریال حتی در غمگین ترین لحظه ها ، باز هم دوستی را می بینیم و این ناخداگاه حس خوبی را به انسان می دهد. آنت دختر نوجوانی است که برادری کوچک به نام دنی دارد. آنها با پدرشان در مزرعه ای در دامنه های آلپ زندگی می کنند و مادرشان بعد از به دنیا آوردن دنی کوچولو می میرد. در همسایگی آنها لوسین با خانواده اش زندگی می کند که با آنت خیلی صمیمی است، تا اینکه طی حادثه ای دلخراش دنی کوچولو از پرتگاهی می افتد و فلج می شود. مقصر لوسین است و با این اتفاق تمام دوستی بین او و آنت به نفرت تبدیل می شود و …
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری