بچه های مدرسه والت 3

بچه های مدرسه والت 3

  • نوع فایل : فیلم
  • زبان : فارسی
  • کیفیت : 640 x 480 / 30 fps
  • زمان : 22:23

توضیحات

بچه‌های مدرسه والت یا مدرسه عشق: قصه دل یک انیمهٔ ژاپنی است که بر پایه رمان «Cuore, Libro per i Ragazzi» نوشته یکی از مشهورترین نویسندگان ایتالیایی بنام Edmondo De Amicis ساخته شد.این مجموعهٔ ۲۲ قسمتی در سال ۱۹۸۱ توسط کمپانی نیپون ساخته شد. جالب است که تم ایتالیایی موسیقی کارتون را یک موزیسین ژاپنی به نام یاسوشی آکوتاگاوا ساخته‌است . این انیمیشن در ایران با نام بچه های مدرسه والت در دهه ی شصت از شبکه دوم سیما پخش شد . اوایل ماجرا است که معلم بچه‌های مدرسه تغییر می‌کند و آقای پربونی با آن عینک یک چشمی و خط‌ های پیشانی اش (با صدای مرحوم پرویز نارنجیها) که خیلی خشک و عصا قورت داده به نظر میرسد، به کلاس می آید. از موقعی که آقای پربونی شروع میکند و قصه های اندوهگین و عبرت دهنده اش را سر کلاس برای بچه ها تعریف میکند، همه از این رو به آن رو میشوند، جز فرانچی. اما آقای پربونی ولکن معامله نیست، او که با گفتن هر داستان، باعث میشود هر کدام از بچه ها به طریقی با قهرمان داستانش همذات پنداری کنند و به پهنای صورت اشک بریزند، آنقدر میان داستانهایش میگردد تا بالاخره یک قهرمان (ضدقهرمان؟!) مشابه فرانچی مییابد و او را به زانو درمیآورد. راوی داستانهای هر قسمت، انریکو است؛ یکی از بچهه ای خانواده دار و متشخص مدرسه که وقایع را در دفتر خاطراتش ثبت میکند و در واقع، نتیجه گیری اخلاقی پایان هر داستان، از زبان او است .
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری