Mwisoft File Tags Editor 1.0

Mwisoft File Tags Editor 1.0

  • کاربرد : نوشتن، مشاهده و ویرایش تگ ها
  • نسخه :Version 1.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Mwisoft
  • سال تولید : 2019

توضیحات

Mwisoft File Tags Editor ابزاری برای نوشتن، مشاهده و ویرایش تگ ها است. لطفا توجه داشته باشید که تمامی فرمت های مختلف فایل ها از نوشتن اطلاعات متا پشتیبانی نمی کنند. این برنامه با رابط کاربری دوستانه ای که دارد به شما امکان نوشتن، مشاهده و ویرایش تگ فایل های رایج را می دهد. شما می توانید با چندین فایل به شکل همزمان کار کنید. از drag & drop کردن مجموعه ای از فایل ها به درون محیط این برنامه پشتیبانی می شود. پنجره اصلی این برنامه دارای سه پنل است، در پنل سمت چت مکان فایل هایی که می خواهید اضافه کنید را مشاهده می کنید، در پنل وسط فایل های اضافه شده را می بینید و در پنل سمت راست می توانید اطلاعات متای دلخواه خود نظیر عنوان، نویسنده، کپی رایت، تاریخ، کامنت و ... را اضافه نمایید.

این نرم افزار به شکلی طراحی شده است که هم افراد پر تجربه، و هم افراد تازه کار بتوانند از آن استفاده کنند و نیاز های خود را برطرف سازند. Mwisoft File Tags Editor بسیار کم حجم است و کمتر از 4 مگابایت از فضای سیستم شما را اشغال می کند. در صورتی که در کار با برنامه به مشکل بر خوردید می توانید از بخش help نیز استفاده کنید. در about، اطلاعاتی در مورد خود برنامه مشاهده خواهید کرد.

Description

File Tags Editor is a tool for writing, viewing and editing tags. Not all file formats support writing of meta-information. This user-friendly tool will enable you to write, view and edit common file tags. It's possible to process multiple files at once. Drag and drop method of loading multiple files at once is also supported. The main window of the program is split into three parts: the left part shows the path of the folder while the center part shows the loaded files and the right part is where the user of the program can write, view and edit file tags.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری