Paragon Backup & Recovery Pro 17.4.3 x86

Paragon Backup & Recovery Pro 17.4.3 x86

  • کاربرد : نرم افزار بکاپ گرفتن و ریکاوری کردن
  • نسخه :Version 17.4.3
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 Bit
  • تولید کننده : paragon software
  • سال تولید : 2019

توضیحات

نرم افزاری جدید و قدرتمند، به منظور پشتیبان‌گیری از اطلاعات شخصی شما در سیستم‌های کامپیوتری است. نگهداری اطلاعات و داده‌ها در کامپیوترهای شخصی، مشروط به قبول خطرات بسیاری است که یکی از آنان را می‌توان به حذف شدن ناگهانی آنان نسبت داد. به دلایلی مختلف از جمله حذف شدن‌های تصادفی، فرمت حافظه، حمله ویروس‌ها و یا اشکالات سخت‌افزاری، ممکن است بخش مهمی از اطلاعات شخصی خود را از دست بدهید. این مسئله تا اندازه‌ای مهم و ضروری است که کارشناسان کامپیوتری، همواره افراد به تهیه نسخه‌های پشتیبان از اطلاعات خود تشویق می‌کنند.

یکی از راهکارهای موجود برای تهیه بک‌آپ از اطلاعات شخصی، کپی گرفتن از اطلاعات مهم در هارد‌های اکسترنال است. اما این عمل، علاوه بر آنکه زمان زیادی را می‌طلبد، بک‌آپ‌هایی حجیم را تولید می‌کند. به کمک آن می‌توانید از تمامی اطلاعات مهم و شخصی خود در کامپیوتر، نسخه‌های پشتیبان را با حجمی بسیار فشرده شده تهیه کنید.

Description

Paragon Backup & Recovery is an advanced backup and restore software for individual users. You don’t need deep IT skills or computing knowledge to protect files and folders, partitions, disks or even the entire system. Paragon Backup & Recovery makes PC protection a child’s play.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری