IMSI TurboFloorPlan 3D Home and Landscape Pro 2019 v20.0

IMSI TurboFloorPlan 3D Home and Landscape Pro 2019 v20.0

  • کاربرد : نرم افزار طراحی 3 بعدی دکوراسیون منازل
  • نسخه :Version 20.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : IMSI-Design
  • سال تولید : 2019

توضیحات

نرم افزاری قدرتمند برای طراحی نماهای مختلف داخلی خانه می باشد که طراحان معماری به کمک این نرم افزار میتوانند اقدام به طراحی قسمت های مختلف مبلمان و نمای داخلی به صورت سه بعدی نمایند. در این نرم افزار طراح میتواند بعد از کشیدن نقشه ساختمان خود آن را به صورت دو بعدی و سه بعدی با قابلیت هایی نظیر نمایش و چرخش تصویر مشاهده کند. در این نرم افزار ابزارهای گوناگونی نیز به منظور سهولت در امر طراحی برای کاربر محیا شده است. رابط گرافیکی مناسب به منظور استفاده راحت از نرم افزار، قابلیت لایه بندی پروژه و ... نیز ار دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد. طراحی نمای داخلی و قابلیت اضافه نمودن وسایل به نماهای داخلی منازل از ویژگی های پرطرفدار این نرم افزار می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت IMSI/Design می باشد

Description

TurboFloorPlan 3D Home & Landscape is a simple and easy-to-use program designed to create the design and interior of apartments and houses. Using an intuitive interface and a large number of automatic functions that make the design much easier, you can quickly implement the design intentions and present them in a photorealistic 3D image. FloorPlan 3D is suitable for buildings under construction and renovation.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری