Motor-CAD v12.1.7.1

Motor-CAD v12.1.7.1

  • کاربرد : نرم افزار تحلیل و بررسی عملکرد الکترومغناطیسی موتورها و ژنراتورها
  • نسخه :Version 12.1.7.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Motor-CAD
  • سال تولید : 2019

توضیحات

Motor-CAD یک نرم افزار به صورت بسته ای می باشد که به تحلیل و بررسی عملکرد الکترومغناطیسی موتور ها و ژنراتور ها و بهینه سازی های خنک کننده اختصاص یافته است . این نرم افزار از سال ۱۹۹۸ تا کنون در دانشگاه ها و مراکز صنعتی جهان مورد کاربرد قرار گرفته شده است که جزو یکی از برترین نرم افزار های مهندسی و تخصصی جهان می باشد. در آپدیت جدید این نرم افزار شاهد تغییراتی بزرگ و زیادی هستیم مانند اضافه شدن ماژول پیش بینی عملکرد الکترومغناطیسی و الکتریکی دقیق هستیم.

ماژول پرکاربردی که در این نرم افزار می توان گفت ، ماژول Therm می باشد که با محاسبه حرارتی عناصر محدود ، سیستم خنک کننده ماشین را بهینه سازی می کند . ماژول LAB هم وجود دارد که با استفاده از آن قادر خواهید بود نمونه های الکترومغناطیسی دائمی را طراحی و شبیه سازی کنید .

امکانات و ویژگی‌های نرم‌افزار Motor-CAD
یکی از پرکاربرد ترین نرم افزار های تخصصی و مهندسی در دنیا
دارای محیط کاربری حرفه ای و دارای قابلیت های زیاد
ابزار های قدرتمند در دسترس
اضافه شدن ماژول های جدید و پرکاربرد مانند LAB , Therm , Emag و …
حجم بسیار مناسب و کم

Description

Motor-CAD software enables motor designers to evaluate motor topologies and concepts across the full operating range and produce designs that are optimised for performance, efficiency, size and cost. The software’s four integrated modules—EMag, Therm, Lab and Mech—allow multi-physics calculations to be performed quickly and iteratively, so users can get from concept to final design in less time.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری