Lightkey Professional Business 16.74.20190505.1855

Lightkey Professional Business 16.74.20190505.1855

  • 5.0 (1 رای)
  • کاربرد : یک صفحه کلید هوشمند و پیشرفته برای کاربران سیستم عامل ویندوز
  • نسخه :Version 16.74.20190505.1855
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Monospace
  • سال تولید : 2019

توضیحات

نام یک صفحه کلید هوشمند و پیشرفته برای کاربران سیستم عامل ویندوز است که امکان تایپ خودکار کلمات پرکاربرد را به هنگام نوشتن برای شما فراهم می‌کند. در حال حاضر، شمار بسیاری از اپلیکیشن‌ها برای شخصی‌سازی صفحه کلید در سیستم‌عامل اندروید در دسترس هستند. تفاوت اصلی که بین دو سیستم عامل اندروید و ویندوز وجود دارد این است که شیوه برقراری ارتباط کاربر با محیط این سیستم‌عامل‌ها به کلی با هم تفاوت دارد. به طور دقیق‌تر، باید گفت که در سیستم‌عامل اندروید شیوه تعامل کاربر با محیط از طریق ورودی لمسی و در کامپیوتر، به کمک کیبورد فیزیکی صورت می‌گیرد. همین امر، انعطاف‌پذیری بیشتری را در زمینه توسعه و ارائه نرم افزارهای صفحه کلید برای اندروید فراهم ساخته است. اما با این حال، گروهی از توسعه‌دهندگان توانسته‌اند با ارائه راهکاری هوشمندانه، یک اپلیکیشن انحصاری و قدرتمند را برای شخصی‌سازی صفحه کلید در ویندوز نیز فراهم کنند.

نرم افزار فعلی، امکانی را برایتان مهیا می‌کند تا بتوانید در حین تایپ کلمات و عبارات مدنظر خود در محیط ویندوز، به یک پایگاه داده عظیم از کلمات ویژه و کلیدی دسترسی داشته باشید. در واقع با بهره‌گیری از این نرم افزار، کاربر می‌تواند حین تایپ کلمات مدنظر خود را پیش از تایپ کردن انتخاب کرده و شاهد تکمیل خودکار کلمات در صفحه ویرایشگر متن باشند. این امر سبب می‌شود که کاربر به هنگام تایپ متون طولانی، به هیچ وجه احساس خستگی نکرده و بسیاری از کلمات پرتکرار را با سرعت بیشتری بر روی صفحه ببیند.

Description

Boost your productivity by turning to this application that lets you auto-complete your words by using a comprehensive suggestion database. If your job mainly revolves around text editors and word processors, you probably want to find an effective way to boost your productivity. One of the most efficient solutions would be turning to third-party applications such as Lightkey that can improve your speed by auto-completing your text.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری